Hop til indhold

Middel til påføring på pels, der IKKE skal spises?


Inkognito
 Share

Recommended Posts

 

Oki, jeg foretrækker så alligevel Emma's skofetich.... Regnorme *adr* Jeg døde en smule indvendig, da Rosie engang spyttede en fin lille levende museunge ud i min seng *adr*

 

Ja man dør en lille smule hvis man ikke har humor - siger jeg mens jeg kigger på den snart parterede store hundepude Motor ellers elsker....... Voodoo elsker så at åbne den og pille fyldet ud, tydeligvis.

 

Årh regnorme er da søde, jeg var bare imponeret over at han bar den så forsigtigt. Men han havde nok endt med at spise den, hvis han havde haft den længere. Mus spiser mine, heldigvis dør de hurtigt. Synes stadig ikke det er så læxs.. men de bruger godt nok meget energi på at lede og grave efter dem.

 

 

Håber det hjælper med bitter applespray :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Inkognito

Jeg har jo været nærmest nabo til dig, boede i stuen med have til Roskildevej 356 , lige ved siden af Nordengen. Men flyttede vist i 1989. Jeg have 4 hunde, hvilket selvfølgelig ikke var velset i ejerleglighed. Så¨et par gange om ugen så gik vi forbi gennem tunnelen over forbi Vestegnens Rideskole og videre til Albertslund og så turen sydpå til Roskuildevej og den vej hjem,og så var der ro på igen. Men det var gravhunde og cavalierer, men sådan en tur i løs frihed gjorde underværker.

Men Ok, ingen speciel hjernetræthed, faktisk jo kun opbygning af muskler og så oplevelser.Hvis du har kun 2 hunde , kunne du måske cykle en sådan tur. Da jeg kun havde 3 hunde , da cyklede vi en del og kom vidt omkring og det gjorde da , at de kunne falde til ro hjemme. Men selvfølgelig skal der stadg lidt hjernetræthed til-

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...