Hop til indhold

Teiturs fødselsdag


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Gæst Stella

Teitur fylder 4 år i dag og fik lagkage i morges og senere tog vi en tur til stranden, hans absolutte yndlings beskæftigelse, nemlig at bade til den helt store guldmedalje. Vejret var bare så fin.

 

15april12.jpg

15 april.jpg

15 april2.jpg

15april3.jpg

15april4.jpg

15april5.jpg

15april6.jpg

15april7.jpg

15april8.jpg

15april9.jpg

15april10.jpg

15april11.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

TILLYKKE, Teitur :kys: :banan: :lun:. Åndgyld, havde ikke set tråden i går. Sikke en dejlig dag, I havde.

Buster og Charlie sender alle deres bedste potevink og haleviftende hilsener til dejlige Teitur. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres søde hilsner.

 

Han fik en tøjand af mig og først turde han ikke rigtig tage den i munden da den sagde en sjov lyd, men så fik den ellers nogle bank.

Teitur med sin nye and - HundeGalleri.dk

 

Den er lidt lang, men synes bare han er så sød, og elsker når han forsøger at ruske sit legetøj, de store ører der bare flyver fra side til side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hahahahahhh, hvor er han sød :hjerte:. Den and har vi også, og den er også et stort hit herhjemme. Han er godt nok travlt optaget - "nej jeg gider da ikke kigge mor, jeg skal mufle min and!!" Æijs, er altså Teitur-forelsket. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres søde hilsner.

 

Han fik en tøjand af mig og først turde han ikke rigtig tage den i munden da den sagde en sjov lyd, men så fik den ellers nogle bank.

Teitur med sin nye and - HundeGalleri.dk

 

Den er lidt lang, men synes bare han er så sød, og elsker når han forsøger at ruske sit legetøj, de store ører der bare flyver fra side til side.

 

 

Jeg synes han behandler anden pænt :lol:

 

Hvor er han sød, og stort tillykke til ham !! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...