Hop til indhold

mn smukke Bella


Gæst boble
 Share

Recommended Posts

299.jpg

 

er ny på siden så syntes lige jeg ville vise min smukke Bella frem... jeg fik hende for 8 uger siden og kan virkeligt mærke HVOR MEGET jeg har savner at træne hund...:hjerte:

296.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er lige blevet 2 år i fredags og hun er en blanding af en cocker og en labrador... men hun ligner mest en cocker som i nok kan se, jeg har haft hende i 8½ uge og hun har forandrede sig helt enormt i denne korte tid...:5up: da jeg fik hende var hun MEGET bange for støvsuger og at køre bil... hun rystede som et espeløv da vi kørte hjem fra hendes gl hjem, og første gang jeg startede støvsugeren tissede hun på gulvet...:megaked: men vi har trænet og trænet... og nu ser støvsugningenen ca sådan ud

276.jpg

derud over så hopper hun selv ind i bilen når jeg siger "ind" også selv om hun er uden snor, hun gemmer hovedet når vi køre men det er altså også kun 8½ uge hun har kørt bil... så det er jeg sikker på nok også skal forsvinde... det vigtigeste er at hun har opdaget at bilen er et sikkert sted og der sker noget godt når man kommer ud af den.

 

derud over så kunne hun kun sit og sit navn da jeg fik hende... men i den tid jeg har haft hende har hun lært

SIT og bliv sidende til du får andet a vide og kan side 5-6 minutter :klap: også selv om jeg laver "disterheringer"

DÆK og bliv til du får andet a vide her kan hun blive i 4 minutter også med disterheringer og små beløndinger ind imellem

STÅ men her er vi ikke kommet så langt og der er ikke kommet verbal komando på.

IND bruges til bil eller hus eller andet jeg vil ha hun går ind i mens jeg bliver uden for

UD gå ud af det rum jeg er i... den er også kun delvist indlært

OP af trappen elller på alt muligt andet vi møder, og den er hun god til

NED også på plads

POTE gi pote... den sider så godt at ander også kan få hende til det og min datter ELSKER at "træne" med hende

249.jpg

HI-FIVE sider også i skabet.

KRAVLE her er vi oppe på ca 40 cm at gangen mellem godbider

PLADS kom her hend til mig og sæt dig ved min venstrer side, og kan også gå fri ved for med godbider op til 25 skrit mellem godbiderne...

OMKRING gå bag om mig og fortsæt ved min side

OMGANG gå mod uret omkring dig selv

ANDEN gå med uret omkring dig selv

RULLE ligge ned og rul over ryggen.

 

alle komandoer fornær STÅ er både med hånd og verbal komando...

 

så syntes virkeligt hun er super dygtig:-D:mrgreen::klap:

278.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...