Besvaret April 24, 201214 år comment_914963 ♥ STORT TILLYKKE TIL EN VASKE-ÆGTE DRENGE-RØV, MØG BESKIDT, STRITHÅR, HØJ HALEFØRING OG TOTAL-ÆGTE-UFORFALSKET CHARME! ♥ Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_914976 ♥ STORT TILLYKKE TIL EN VASKE-ÆGTE DRENGE-RØV, MØG BESKIDT, STRITHÅR, HØJ HALEFØRING OG TOTAL-ÆGTE-UFORFALSKET CHARME! ♥ That is i :banan: Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_914984 Stort tillykke til søde bamseVoodoo:klovn::tillykke: Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915030 Haha i beder simpelthen om FLERE billeder? Som om jeg ikke viser nok? Nå men det skulle da aldrig vare - først yndlingsvideoen: Lillebitte, sammen med sine søskende Hjemme ved os, så liiiiille og fiiiiiin Begyndt at blive vældig modig og vældig provokerende Omkring 5-6 måneder, er på sin første rigtige (meget korte) træktur, var SÅ brilliant sej :banan: *slutprut* Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915044 Voodoo og Motor er bare fabelagtige!!! :klap::nar::klap::klap::klap::hjerte::hjerte::lun: Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915057 Fødselsdagsbord og kage Daniella var med til at lave kagerne. [ATTACH=CONFIG]83203[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83204[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83205[/ATTACH] Mums, ser lækkert ud Og det var det der, som Voodoo smagte? Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915064 Mums, ser lækkert ud Og det var det der, som Voodoo smagte? Han havde slet ikke tid, han havde jo venner på besøg. Nej det var rugbrød i lag med tun, leverpostej og skinke imellem, og blendede pølser som drys, mums ik? Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915069 Han havde slet ikke tid, han havde jo venner på besøg. Nej det var rugbrød i lag med tun, leverpostej og skinke imellem, og blendede pølser som drys, mums ik? Jo, det lyder rigtig lækkert - det lyder som noget, Møffe kunne tænke sig at stjæle! På den anden side, så er det nok ikke en ros... Men jeg synes, det lyder som noget, Møffe skulle synes var ekstra super duber lækkert Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915070 Jo, det lyder rigtig lækkert - det lyder som noget, Møffe kunne tænke sig at stjæle! På den anden side, så er det nok ikke en ros... Men jeg synes, det lyder som noget, Møffe skulle synes var ekstra super duber lækkert Altså HUNDENE fik det - i hundeskåle Een hver. Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915103 STORT Tillykke til Voodoo-bøllen. :banan: :banan: :banan: Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915114 Altså HUNDENE fik det - i hundeskåle Een hver. Selvfølgelig hundene - formulerede jeg mig, så det kunne forstås anderledes? Åååhr man, én hver... Møffe vil gerne med næste gang Voodoo holder fødselsdag! Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915129 Selvfølgelig hundene - formulerede jeg mig, så det kunne forstås anderledes? Åååhr man, én hver... Møffe vil gerne med næste gang Voodoo holder fødselsdag! Det må han gerne Lover at lave en enorm en til Møffen, alle ved at man skal have ondt i maven af fødselsdag. Voodoo er glad for Fox & P's gave Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915137 Det må han gerne Lover at lave en enorm en til Møffen, alle ved at man skal have ondt i maven af fødselsdag. Voodoo er glad for Fox & P's gave Yay :banan: Og åååhr Så ser vi frem til til næste år Det er NÆSTEN umulig, at give Møffe ondt i maven Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915139 jeg prøvede at invitere folk på lagkage d. 14 men folk ville slet ikke tage sig tid til at fejre Nissan.. Hov hvad? Det havde jeg da ikke set!! Ellers var jeg da kommet :ae: Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915145 Årh altså - ville SÅ gerne ha' fejret fødselsdag med Voodoo'en. Fandme surt at bo så langt væk.. Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915148 tillykke fra voodoos allerværste ven, skrigemaskinen halfdan Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915150 Yay :banan: Og åååhr Så ser vi frem til til næste år Det er NÆSTEN umulig, at give Møffe ondt i maven Though shall not dare me tillykke fra voodoos allerværste ven, skrigemaskinen halfdan ....Halfdan fik kattens skål Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915151 ....Halfdan fik kattens skål og var MEGET tilfreds med dit pølsedrys, den slags fancyheder føres ikke på nørrebro Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915153 Det var fordi jeg glemte at lave huller i stjernerne, så kunne pølsen jo ikke stå og agere fødselsdagslys. Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915167 Though shall not dare me Som jeg skrev: Næsten. Det kan godt lade sig gøre, hvis maden er tilpas fed Julemad i rå mængder dur ikke... Sådan noget risalamande, flæskesteg + julegaveben og selvfølgelig flødeskum og god knows not what... Har i hvert fald lært, at ikke ALLE skal give mad i julegaven Glemte vist at holde helt ordentligt styr på, hvad han fik den dag Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915171 Hov hvad? Det havde jeg da ikke set!! Ellers var jeg da kommet :ae: havde også kun inviteret familie da vi har lagkage tradition i familien, når børn fylder 1 år, får de deres helt egen lagkage, som de selv kan ondulere men måske jeg skulle have lavet invitation herinde.. tror bare ikke folk var kommet når de nu ikke måtte tage egen hund med Nissan har aldrig haft gæster .. Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915243 Helt igennem fantastiske billeder og hunde :hjerte: Rapporter
Besvaret April 24, 201214 år comment_915253 Forsinket tillykke til Voodoo med hans første år, men et festligt år har det været har vi set, TILLYKKE med ham, han er sgu da en flot fyr!:bigsmile: Rapporter