Hop til indhold

Anbefal en træningstaske


Gæst Beouf
 Share

Recommended Posts

Jeg har brug for nogle anbefalinger til en ny træningstaske...

 

Jeg vil gerne have en som er med bælte, altså som man spænder rundt om livet, i stedet for at clipse den i buksekanten.

 

Jeg har kigget på den fra hunter samt Hurrta pro træningstaske...

 

Men ville lige høre herinde, hvilke træningstasker bruger i og kan anbefale en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har / havde Hurttas... den er jo pænt pebret i prisen, men kvaliteten (var?) ikke derefter... den knækkede i den "holde sig selv åben" kant den har efter max en måneds brug.... Skrev til dem og fik at vide, at de var klar over problematikken..... :vedikke: så vedikke om de har fået lavet den om.... Havde en billigere version før den, samme problematik! Før det havde jeg de der almindelige "runde" gufposer.... men de blev til selvbetjeningsbuffeter hvis man bevæger sig for hurtigt.....

 

Nu om dage bruger jeg meget sjældent en taske... bold eller guffer ryger i lommerne i stedet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Hurtta Pro godbidstaske og er rigtig glad for den.

Masser af plads til mange godbider, som er nemt at komme til og så kan den "skubbes sammen" så godbidderne ikke vælter ud, når man løber.

Jeg er så heldig at jeg ikke har haft problemer med tasken - den holder perfekt

 

Jeg har så også lige købt en træningsvest, fordi jeg skal have plads til legetøj, pivdyr, næseprøvepind og andre "gode sager". Jeg har planer om at blive ved med at bruge godbidstasken, men kan blive klogere senere hen også bare bruge vesten - det må tiden vise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...