Hop til indhold

Boxerforum


Gæst Iben B
 Share

Recommended Posts

Gæst Iben B

Hej Lene :vinken:

 

Kan man oprette et underforum selv? Jeg havde lidt håbet at en moderator ville se tråden og forbarme sig over os, men på den anden side, hvis vi kun er 2 ... :hmm:

 

On another note ... hvorfor er mit startindlæg fedtet ind i links til et datingsite?!? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Fuck også det - så er denne her tråd bare boxerforum :lol:

 

Lene, hvor kommer dine hunde fra? Jeg er nysgerrig :mrgreen:

 

Og et par billeder af mulerne vil jeg også rigtig gerne se :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Det nemmeste (for mig) er, hvis du ser mine "tøser" i mit album ;-)

 

De er fine :-D Særligt din gamle tæve har et virkelig skønt fjæs, synes jeg :-)

 

Chino er svensk og hedder Millneth's Christiano. Han bliver 8 år her til sommer, men ser ældre ud synes jeg, fordi han er grå i hele masken og nærmest ingen tænder har :roll:

 

CIMG0149.jpg

 

 

DSCN4848.JPG

 

CIMG3224.JPG

DSC01111.jpg

CIMG2936.JPG

CIMG9148.jpg

CIMG9144.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Ja, jeg så godt billedet af gamle Enci :hjerte: - sikke en imponerende alder!

 

Jeg kvitterer med et billede af Chinos farmor - Impressive's Xtra Sweet'n'Tender aka. Ellen (billedet er fra kennel Twinbox i Sverige, og jeg håber de tilgiver mig for at sakse fotoet af den fine dame) i en alder af 14 år!!!

 

min%20boll.jpg

 

Her er hun med sin søn, Chinos far (billede også fra Twinbox - Index ) han er 10 1/2 på billedet, og hun 13 1/3. Jeg håber min dreng får lov at leve ligeså længe :lun:

ellen%20o%20helmut%203.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man gerne smide et billede ind af ens gamle boxer? :lun:

 

Desværre var der en hel masse omkring ham som skræmte mig lidt væk fra at bevæge mig ind i boxer verdenen, men jeg sværger selv den dag i dag har jeg aldrig oplevet en bedre hund (Selvom Dexter kommer tæt på), Paddy havde ALLE kvaliteter en hund bør have :lun:

 

paddy19.jpg

Paddy_ava.jpg

Paddy14.JPG

 

Årh hvor jeg savner ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

 

[ATTACH=CONFIG]84285[/ATTACH]

 

 

Sikke et lækkert hovede! Jeg kan så godt lide når boxere har lidt snude.

 

Havde han stamtavle - og hvis ja, hvor var han så fra?

 

Der er alligevel noget af et spring fra boxer til husky!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B
I fredags (ST.Bededag) blev M&M udstillet i "min" Boxergruppe Sydkyst/Ishøj.

Mitter blev stillet i Veteran tæver og fik Excellent m/CK og blev 2.vinder (ud af 3).

Molly blev stillet i Junior Tæver og fik Excellent m/CK og blev 4.vinder (ud af 12).

Så det var en ok dag for os :-D

 

Tillykke med pigerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke et lækkert hovede! Jeg kan så godt lide når boxere har lidt snude.

 

Havde han stamtavle - og hvis ja, hvor var han så fra?

 

Der er alligevel noget af et spring fra boxer til husky!

 

Det er en super lang og indviklet historie...

 

Jeg købte ham af nogen, som havde købt ham fra en opdrætter da han var "8 mdr. gammel"... Han havde stamtavle, men den ville hun sende senere for den var blevet væk... Da jeg købte ham vidste jeg ikke specielt meget om forskellige klubber og at nogen evt. skulle være dårligere end andre, og han blev købt en smule på "følelserne", jeg anede faktisk intet om boxere, jeg vidste bare at han skulle sælges NU, og da jeg stod og manglede en hund, så skulle han bestemt være min... Mit værste mareridt nogensinde...

 

Selvom Paddy var skøn, var han super syg... Med hjælp fra en boxer opdrætter fik jeg snust mig frem til hvem han var, da hende jeg købte ham af pludselig ignorerede mig...

 

Det viste sig at de vidste at Paddy var syg og de derfor solgte ham, de vidste at han var langt ældre end de havde sagt, men at han var fra et super ringe opdræt(hvalpefabrik vidst nærmere), og havde levet de første mange måneder af sit liv i et bur... At han var indavlet helt vildt, og at hans stamtavle var ikke-eksisterende... (Den var der, men den var falsk, dyrene på den eksisterede ikke)...

 

Det var første "racehund" jeg købte, og derfor var jeg skræmt fra vid og sans fra at skulle købe hund igen... Derfor køber jeg aldrig igen en "brugt hund"...

 

Og du har helt ret.. Boxer og husky er nok så langt fra hinanden som nogle racer kan være.. Desværre er min kæreste ikke glad for "fladsnuder", og derfor nægter han (stadig) at ville have en boxer... Skulle jeg vælge, helt fra hjertet, ville jeg til enhver tid vælge at få en boxer... Og får jeg ham nogensinde overbevist, så får vi en boxer! Desværre tror jeg næppe det sker, så må vi jo finde alternativer, det skal jo trods alt passe til os begge!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Sikke dog en skrækkelig historie :(

 

- og ja, 'brugte hunde' kan være noget af et gamble. Jeg fik jo selv Chino som brugt, men på det tidspunkt havde jeg lært af mit første (totalt hovedløse) hundekøb, så alting foregik helt efter bogen da vi fik ham. Det var via boxerklubbens omplaceringsliste, og jeg tjekkede ham ud i hoved og r** på det svenske hundeweb hvor der lå hans sundhedsundersøgelser, mentaltest og hele molevitten.

 

Jeg kan jo kun give dig ret i at det er en fantastisk dejlig race ;-) Og din dreng ser virkelig lækker ud!

 

I øvrigt har jeg hørt at dobermann skulle være en 'spids-snude' der minder om boxeren. Den er lidt lalleglad (om end vist ikke HELT ligeså lalleglad :lol: ) og let trænbar, men samtidig en beskytter af sin familie - hvis du nu skulle overtale kæresten til noget i forbindelse med hun nr. 2 :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst Alfred - boxer

Hej. Det går meget godt med ham, han er 9 uger nu. Der er som at have en baby, man skal hele tiden være der, når han ikke sover. Jeg er hjemme ved ham endnu. Det bliver vist hårdt for ham, når han skal være alene hjemme. Foreløbig hyler han bare jeg hænger vasketøj op og han ikke kan se mig. :cry:;-) Men han skal jo lære det. Vores genbo har en labrador på 8 mdr som han gerne vil lege med - og det er gensidigt. Alfred tror han er en farlig tiger, når han leger med den. Vi øver i at gå i snor uden at bide i den, og det går godt. Næste skridt er ikke at billøse efter en cykel. Vi vil også bruge klikkertræning, men er der nogen der ved hvornår man starter med det?

Jeg skal lige finde ud af det med billeder. Har også fundet ud af at vi skal tage nogen flere, for vi kan allerede se, at han er vokset.

:vinken::vinken::vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B
Vi øver i at gå i snor uden at bide i den, og det går godt.

 

:mrgreen:

 

Jeg kan så fortælle at min gamle dreng på snart 8, såmænd stadig kan få et flip hvor han begynder at danse rundt og bide i snoren. Heldigvis ved han godt hvad 'stop' betyder - men nogle gange går der lige lidt tid før jeg er færdig med at grine og kan få sagt det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...