Hop til indhold

Hjælp...helt ny herinde!


Gæst Valbytøsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Valbytøsen

Ja, jeg ved ikke om det er i dette forum, jeg skal poste en tråd, men nu prøver jeg;-) Jeg er helt ny, men har kunne læse mig frem til at man har en privat blog - hvordan kommer jeg lige igang med den? Og er det en ting, man skal "arbejde" sig op til (kan se jeg står som nybegynder, hvilket er helt rigtigt:lol:)? Uhh, så mange nye ting, man skal finde ud af - og har forsøg mig med FAQ, men blev ikke klogere:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Velkommen til ;)

 

Altså mht blog skal du bare gå igang med dine indlæg ;)

Man "arbejder" sig op igennem "likes" (nederst til højre under hvert indlæg i trådene) og så ved "karma" og "tak" (tak i venstre hjørne og karma er stjernen til højre for tak).

 

Generelt skal man dog bare tale pænt, lægge en masse billeder op af sine skønne hunde, hygge sig og deltage i debatterne ;)

HUSK, at der ikke er dumme spørgsmål og vi er her for at hjælpe hinanden og sukke over billeder ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blander mig lige i dette indlæg, da jeg også er relativt ny herinde... hvorfor skal man "arbejde" sig op? Er det for at man kan få adgang til nogle "bedre" ting eller flere muligheder? Eller hva er tanken bag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Tesito; ang bloggen har jeg fået af vide fra en anden bruger, at man skal skrive mellem 25&50 indlæg før man kan oprette en blog. Dette er blevet bestemt da HundeForum havde problemer med at der var en masse useriøse blogger eller noget i den stil....så vi må bare igang med at blande os i debatterne ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tesito

Jeg er måske for ny til at forstå det men kan ik lige gennemskue hvem der vurdere hvornår og hvorfor en blog er useriøs??? Skidt pyt. Jeg kaster mig ud i indlæggene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er måske for ny til at forstå det men kan ik lige gennemskue hvem der vurdere hvornår og hvorfor en blog er useriøs??? Skidt pyt. Jeg kaster mig ud i indlæggene :)

 

det handlede ikke om useriøsitet :blink:

 

problemet var at rigtig mange nye brugere kom herind og oprettede blogindlæg hvor de stillede spørgsmål. Og så sad de der og fik ingen svar fordi de skulle have oprettet en tråd på forum i stedet. Så nu kan man først lave en blog når man har lært at finde rundt på forum

 

Generelt set så tror jeg ikke man skal forvente svar på sin blog, jeg har ikke indtryk af at funktionen bliver brugt ret meget :vedikke: men hvis man vil blogge for venner og familie så er det selvfølgelig en fin funktion :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...