Hop til indhold

Verdens bedste søndagshumør


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Nu har jeg lavet så mange deprimerende indlæg på det sidste, så synes også i skal have et hyggeligt!

 

Igår var jeg på arbejde indtil halv fire i nat, da jeg kom hjem, gik hundene ud i haven og tissede, og så sov vi ellers allesammen til kl. 12.30 i dag :shock: Jeg vågnede til lyden af Motor som storsnorkede nede på gulvet :lol:

 

Så tog vi på tur og vi har bare hygget os så meget :lun: Lige da vi kommer ud fra vores vej, parkerer 2 damer deres cykler, den ene har en hund oppe i ladet og den anden har en dsg som løb ved siden af. Den ene skulle så ind og købe noget så i næsten 10 min fik jeg øvet ignorer hunde med Motor og han vold-ignorerede dem bare! Lavede alle mulige øvelser med mig og sad frivilligt med ryggen til dem flere gange, så dygtig.

 

Oppe på en stor plæne vi godt kan lide at lege eller chille på, øvede jeg så lidt impulskontrol med dem, inspireret af KimC's træning, har noget pels i en snor og lod den køre henover græsset, Motor fattede den på et splitsekund, første nej, så gjorde han ingen forsøg på at gå efter den, Voodoo fattede den på 3 forsøg :banan: Altså jeg gjorde det ikke så svært, men stadig.

 

Og nu feder de den i skyggen, mens de glæder sig til at Anders snart kommer hjem.

 

Motor ser godt nok lidt bekymret ud på billedet, måske han troede jeg ikke havde flere godbidder?

060520121215.jpg

060520121214.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
eeej, det lyder hyggeligt. hvis jeg overlever mit specialeforsvar, skal jeg altså også alvorligt ud at nyde foråret med halfdan. hvor har du læst om kim's impulstræning? kunne også godt lyde som noget for os.

 

Lige her :-Dhttp://www.hunde-forum.dk/adfaerd/31824-jagtinstinkt-daempe-eller-bruge-3.html#post954088

 

Det er især Voodoo som er begyndt at synes at det meste er til for at blive løbet op af ham. Om han så har snor på eller ej.

 

Hvornår skal du forsvare?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige her :-Dhttp://www.hunde-forum.dk/adfaerd/31824-jagtinstinkt-daempe-eller-bruge-3.html#post954088

 

Det er især Voodoo som er begyndt at synes at det meste er til for at blive løbet op af ham. Om han så har snor på eller ej.

 

Hvornår skal du forsvare?

 

tirsdag - kan se enden på det, hurra! jeg læser lige op på jagttråden, måske er der noget spændende, selv om man har instinktforladt tæppetisser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...