Hop til indhold

Dexter med sine nye spil!


Shii
 Share

Recommended Posts

Dexter er gået med på moden omkring "kloge hunde", og derfor har han fået sig nye spil!

 

smart Dexter 047.jpg

 

Der ventes i spænding!

smart Dexter 027.jpg

 

smart Dexter 021.jpg

smart Dexter 038.jpg

smart Dexter 042.jpg

Og han opdager at han faktisk kan bruge poten, og så er det jo MEGET nemmere!

 

smart Dexter 049.jpg

Dexter forstå ikke helt det her spil, det virker som om hans bedste taktik er at stikke hovedet ned og bare vælte dem alle rundt med snuden :lol:

 

Alt i alt er spillene en succes, Dexter glæder sig til næste gang vi skal spille! :banan:

smart Dexter 034.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det spil har jeg også lige købt og det får nogle ordentlige ture med poten, så det ryger hen af stuegulvet :lol:

 

Det var på tilbud ved zooplus lige nu (Hundelegetøj & Tilbehør til hunde billigt hos zooplus: Hundelegetøj Doggy Brain Train 2in1), og man får jo to spil i et! Det synes jeg er billigt for 200 kr! :mrgreen:

 

Jeg har altid synes det var lidt dyrt når jeg har set dem til 2-300 kr for bare et spil :shock:

 

Hvor er han skøn :lun:

 

Han ser meget koncentreret ud :lol:

 

Ja :lol: Han var faktisk ufattelig koncentreret, men efter han blev kemisk kastreret er han blevet helt ufattelig samarbejdende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var på tilbud ved zooplus lige nu (Hundelegetøj & Tilbehør til hunde billigt hos zooplus: Hundelegetøj Doggy Brain Train 2in1), og man får jo to spil i et! Det synes jeg er billigt for 200 kr! :mrgreen:

 

Nej, hele 3 spil i ét :blink: Du kan også bruge klodserne på den anden side, så de skal flyttes, inden de der runde dimser kan skubbes til side. Problemet er så bare, at man godt kan skubbe en dims en lillebitte smule til siden alligevel, så man liige præcis kan se, der ligger en godbid dernede, og så prøver man, om man kan få tungen derned og slikke den op :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hyggeligt :-D

Hogan har også et par stykker som bliver flittigt brugt. Han gør dog også det der med at stikke hovedet ned og rode rundt for at få væltet dem alle sammen :mrgreen:

Men nu er jeg ved at få lært ham at samle dem op og lægge dem ved siden af, så han skal tænke lidt mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...