Hop til indhold

orijen billigst i Danmark, hvor?


Gæst Puddi
 Share

Recommended Posts

Gæst Puddi

Ja overskriften siger det hele. Hvor køber jeg orijen billigst i danmark, gerne på nettet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Puddi

Jeg ved det godt. Har bestilt derfra, og det er rigtig bøvlet for varene er ikke kommet som de skulle. Og så er det bare så besværligt, når det ikke foregår på dansk, når der er problemer.

Og så har jeg heller ikke fået gratis fragt, selv om jeg har bestil, for det beløb man skulle bestille for at få det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor ærgeligt du har haft sådan en uheldig oplevelse med Zooplus.de.:(

Jeg har handlet der utallige gange, og har aldrig haft problemer. Varerne er prompte kommet med GLS maks 3-4 hverdage efter bestiling. En enkelt gang bæev mine 2 pakker skilt og kom med en dags mellemrum, hvilket var lidt træls, men ellers er tingene altid kommet på samme tid. Kikser det en dag, tænker jeg at man kan kontakte dem på engelsk eller oversætte til tysk via Google translate - selvom oversættelsen sikkert bliver helt til grin, fanger de nok hvad det handler om.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Puddi

Ja det er rigtig ærgeligt. Min søster har hjulpet mig med at kontakte dem. Og de siger det kommer, men jeg bestilte d 30. Så det er meget lang leveringstid, synes jeg.

Men jeg har fået lavet en god deal om 10% et andet sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Puddi

Nej desværre ikke. Der står bare i mailen, at ordren er på lager og at jeg ikke kan ændre i den. Og så kan jeg se på mit zooplus at det ikke er afsendt endnu. Prøver om jeg kan få en til at ringe til dem.

Er du god til tysk Anne:-)? Og tak fordi du spørger:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Carli

her er en Vip medlemsklub, hvor man optjener bonus på 10% af sit varekøb

Du få fragtfri levering ved køb over 1000,- Du vælger selv levering (dag eller aften)

Køber du mere end 1 sæk, får du også en bedere pris per sæk.

 

Kb Orijen hundefoder billigt online hos MyPets.dk og f gratis fragt

 

MyPets.dk - fast lav pris p hundefoder, hundeudstyr og loppemiddel

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Anne1979 - vil du være med i en århus sending med orijen? Andre Århus mennesker er også yderst velkommen. Jeg vil nemlig gerne ha mest mulig rabat - det er jo ikke heeelt billigt ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...