Umulia Skrevet Maj 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 13, 2012 Nogen med erfaring med dette foder? Royal Canin Hundefutter günstig bei zooplus: Royal Canin Energy 4800 Vinnie skal på fedekur, så jeg leder efter noget med højt fedtindhold. Det hun får har allerede 20% - dette har 30%, men proteinindholdet er også tårnhøjt, det ved jeg ikke om jeg er så vild med. Hun er jo snart en gammel dame :hmm: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Jeg bruger det hver 3 dag til mine. Og hver dag i løbetid til hanhundene..De spiser meget lidt af det (levner) men tager alligevel lynhurtigt på/holder vægten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Jeg bruger det hver 3 dag til mine. Og hver dag i løbetid til hanhundene..De spiser meget lidt af det (levner) men tager alligevel lynhurtigt på/holder vægten. Tak for det :5up: Jeg ved ikke hvor meget man kan sammenligne løver og grander :hmm: Men måske er det en meget god idé ikke at fodre med det hver dag - eller måske blande. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Mine hanhunde får det når der er løbetid i huset og min gamle på næsten 9 år fungerer perfekt på det. Jeg er udelukkende forsigtig med det når hundene er i vækst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Jeg har brugt det i perioder til Jessie, når hun har skulle op i vægt. Det har hun fungeret perfekt på, men hun tog for så vidt ikke væsentligt på af det. Hun holdte vægten og blev mere markeret i musklerne=hun tærede ikke på muskelstyrken. Det eneste hun har taget på af er kaffefløde iblandet stryhns leverpostej over hendes tørfoder. Når jeg snakker om at Jessie skal op i vægt, så er det ekstra fedt på kroppen hun skal have og ikke muskler, så hun har noget stå imod med ved f.eks. sygdom. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Tak for info. Vinnie mangler heller ikke muskler, men lidt sul på kroppen. Jeg plejer at gå og fortælle hende at hun er "lækker fed", men lige i øjeblikket ligner hun mere et bøjlestativ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts