Hop til indhold

Så er det endelig på plads


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Åhh, undskyld at jeg ikke har svaret jer på det med at hvalpene ikke er fra samme kennel :oops:

 

Jeg har været på Fyn, Krauholt, og kigget og nusset Spobyer og de var bare så vidunderlige :lun:

Og så har jeg været på besøg på Bordertop i Frederikssund, Sjælland.

 

Grunden til at jeg besluttede mig til at få en hvalp fra Bordertop, er at morFanny, er langt mere rolig og fattet end morRuby,fra Krauholt på Fyn, er.

Begge hunde har intet lavet i 5 uger ( på det tidspunkt) og det kan Fanny godt klare - Ruby kan åbenbart ikke.

Ruby var meget stresset og krævede opmærksomhed HELE tiden og det var for meget. Jeg fik ikke et specielt godt indtryk af hende.

 

Dertil kommer at Bordertop ligger en 1/2 times kørsel fra hvor jeg bor = kan bedre besøge og følge min hvalp.

Det kostede mig næsten 1000 kr. i benzin og bro at besøge Krauholt på Fyn.

 

Hos Bordertop kan jeg også hyrde og det vil jeg rigtig gerne.

 

Rent sundhedsmæssigt er det stor set det samme de er blevet checket for, så det var ikke det, det handlede om.

 

 

Jeg er sikker på at Ruby er en fantastisk hund under andre omstændigheder, ellers er jeg sikker på at MM ikke havde valgt en hvalp derfra.

MEN jeg skulle altså tage en beslutning og jeg tænkte mig meget grundigt om og valgte altså Bordertop. mest pga. tæven, Fanny :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åhh, undskyld at jeg ikke har svaret jer på det med at hvalpene ikke er fra samme kennel :oops:

 

Jeg har været på Fyn, Krauholt, og kigget og nusset Spobyer og de var bare så vidunderlige :lun:

Og så har jeg været på besøg på Bordertop i Frederikssund, Sjælland.

 

Grunden til at jeg besluttede mig til at få en hvalp fra Bordertop, er at morFanny, er langt mere rolig og fattet end morRuby,fra Krauholt på Fyn, er.

Begge hunde har intet lavet i 5 uger ( på det tidspunkt) og det kan Fanny godt klare - Ruby kan åbenbart ikke.

Ruby var meget stresset og krævede opmærksomhed HELE tiden og det var for meget. Jeg fik ikke et specielt godt indtryk af hende.

 

Dertil kommer at Bordertop ligger en 1/2 times kørsel fra hvor jeg bor = kan bedre besøge og følge min hvalp.

Det kostede mig næsten 1000 kr. i benzin og bro at besøge Krauholt på Fyn.

 

Hos Bordertop kan jeg også hyrde og det vil jeg rigtig gerne.

 

Rent sundhedsmæssigt er det stor set det samme de er blevet checket for, så det var ikke det, det handlede om.

 

 

Jeg er sikker på at Ruby er en fantastisk hund under andre omstændigheder, ellers er jeg sikker på at MM ikke havde valgt en hvalp derfra.

MEN jeg skulle altså tage en beslutning og jeg tænkte mig meget grundigt om og valgte altså Bordertop. mest pga. tæven, Fanny :-D

 

 

Lige en kommentar til Ruby - hun kan sagtens lave ingenting længe! Men når der kommer folk, så bliver hun så glad, at hun vimser rundt! Det gør far Spot i øvrigt også, bare på en mere rolig måde - men han går også fra person til person og forlanger kram og kæl :-D

Jeg havde Ruby til at bo hjemme ved mig i 10 dage og hun var ufatteligt nem - lavede ikke en pind, var kun i haven - og alligevel var hun afslappet og nem.

 

Fedt at du får mulighed for at hyrde med ham - det bliver da super spændende!! Gad godt have får i baghaven...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...