Hop til indhold

Så er det endelig på plads


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Så er det endelig helt sikkert at jeg skal have en border hvalp fra kennel Bordertop.

 

Det bliver så lige 1 1/2 måned før end beregnet :-D

 

Jeg vælger så lige at hente hvalpen 1 uge senere end de andre fordi ugen efter at vi må hente dem, er ret hektisk.

 

Det vil så sige at hvalpen kommer hjem lørdag d.9. juni og så skulle jeg meget gerne have forhandlet mig frem til 14 dages ferie.

Derefter går der en uge på job og så lukker institutionen i hele juli måned :mrgreen:

 

Der er 3 hanner at vælge i mellem, men jeg håber på ham her:

han3-21d.jpg

han3-31d.jpg

han3-42d.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
Tak, allesammen :-D

 

 

Jeg er dog stadig rimelig blank, hvad navn angår - har ganske vist en meget lang liste, men der er ikke et af dem der bare siger BANG, ja selvfølgelig skal han hedde det :hmm:

 

Synes det er maga svært.

 

Nogle ønsker til navnet?

Altså antal stavelser, vokaler, hvilket bogstav det skal starte med, hvad det skal minde om osv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle ønsker til navnet?

Altså antal stavelser, vokaler, hvilket bogstav det skal starte med, hvad det skal minde om osv?

 

Altså jeg er åben for det meste, men gider ikke "almindelige" navne eller navne som mange hedder :oops:

 

Mange af de navne jeg selv synes er fede er korte navne der er dumme at kalde på :stupid:, så som Tip, Ham, Jam, Tim osv.

 

Det jeg pt, er mest hooked på er nok Dark - det passe meget godt til en næsten sort hund (hvis det altså bliver ham)

 

Ellers har jeg skrevet

 

Poet

Ayden

Flinn

Toby

Zoey

Yoyo

Xigxag/ZigZag

Turn

Cirka

Trent

 

Så i kan nok se at jeg har mange, men kan bare ikke beslutte mig - der er ikke rigtigt noget der "smager" bedre end andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Kæmpe tillykke. Glæder mig til masse af hvalpebilleder :hjerte: er det fra samme sted som MM skal have?

 

Ang navne - når nu du selv er inde på Cirka - så synes jeg du skal gå hele vejen og kalde ham for Sådan Cirka. Det vil give ham mange muligheder for at lave øvelser som han selv ønsker de skal være "Sæt Sådan Cirka", "Dæk Sådan Cirka", "Kom Sådan Cirka" - kan du se? Han får STOR mulighed for at vælge hvor godt han vil gøre det så! :mrgreen: Men ellers, så kan jeg faktisk rigtig godt lide navnet Cirka :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...