Hop til indhold

Hanhvalp og benløft


Umulia
 Share

Recommended Posts

Dexter var omkring 7 mdr tror jeg...

 

Det er et problem med at lette ben, fordi han altid kommer til at tisse på nysgerrige venner, der lige skal snuse noget :lol: Det er sket mere end en gang!

 

Han kan stadig en meget sjælden gang imellem, 14 mdr gammel, tøsetisse, men det er ved et være lang tid siden jeg har set det, og det er sker kun ude i vores have....

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook begyndte at lette ben omkring 6-7 mdr. Det startede blødt ud med at han bare løftede den ene ben meget lidt. Han prøvede en enkel gang at løfte benet i fuld højde, men det resulterende i at han væltede :sjov: Så han tog den trinvis, hvor benet kom længere og længere op. Fuld benløft var fra han var omkring 8-9 mdr.

 

I dag kan han godt komme i tanke om at tøsetisse med det ene ben let løftet, men kun hjemme i haven og kun når Sega og Bjarne (nabohundene) ikke ser det.

Han er så til gengæld lige begyndt med at sparke bagud, når han har tisset - den er ny herhjemme :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Mener mine var ca. Omkring 8mdr. Og saimon, cavalier gjorde det tøvende og væltede nogen gange i starten:lol: men mine goldens gjorde det fra første forsøg ved 8mdr. Aldren:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...