Gæst chicovovsen Skrevet Maj 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2012 Er blevet tilbudt et BOT netdækken str. 70 som jeg skal byde på. Hvor meget skal jeg lige byde? Så helt fint ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Brugt??? Så en 300-400 kr. Jeg har lige givet 597 for et nyt i samme størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chicovovsen Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Ja brugt. Jeg vil jo hverken underbyde eller eller overbyde jo. Hvor fandt du dit? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 her Netdækken Large Bestilte det onsdag morgen og modtog det torsdag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Jeg gav 500 for mit da Hööks gav rabat. Så 350-400 kr hvis det ellers er i ok stand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Men jeg tænker egentlig om det måske er for stort? Bella bruger str. 70, og vejer 36 kg og er både høj og lang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Jeg har købt str. 70 til Maggie. Hun vejer 25 kilo lige nu, men mangler at få noget fylde. Her er hun i Livas (samme størrelse) På det nye er der to snører foran. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Luna's er også 70. Man skal huske at hundene er (ihvertfald retrieverne) er ret brede fortil, når de ligger ned i "dæk" stilling. Så jeg er stadig overbevist om at 70 er den rette størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Ja, det er ren dyremishandling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 byd 200 så....hehe....det er bedre at byde lavt og blive presset lidt op, end at skrige "350" og sælger tænker "yes...jeg troede kun jeg fik 250"... Jeg er al' for Jysk til dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chicovovsen Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Tak for svar. Chico prøvede det. Hullet til halen er, så man kan trække den ud det rigtige sted, og umiddelbart ser det mindre ud på ham end på Maggi, men han er lang. Skrev ellers til et firma mhp. størrelse, når hunden er 65 cm lang, og de mente klart 70 cm var for stort, men det er det altså ikke. Måske skal jeg byde 350 kr. så. Kunne ikke se noget på det overhovedet mht. skader. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Tak for svar. Chico prøvede det. Hullet til halen er, så man kan trække den ud det rigtige sted, og umiddelbart ser det mindre ud på ham end på Maggi, men han er lang. Skrev ellers til et firma mhp. størrelse, når hunden er 65 cm lang, og de mente klart 70 cm var for stort, men det er det altså ikke.Måske skal jeg byde 350 kr. så. Kunne ikke se noget på det overhovedet mht. skader. Jeg ville byde de 350 kr. Det er stadig billigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts