Hop til indhold

BOT netdækken

Gæst chicovovsen
 Share

Recommended Posts

Gæst chicovovsen

Er blevet tilbudt et BOT netdækken str. 70 som jeg skal byde på. Hvor meget skal jeg lige byde? Så helt fint ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

byd 200 så....hehe....det er bedre at byde lavt og blive presset lidt op, end at skrige "350" og sælger tænker "yes...jeg troede kun jeg fik 250"...:mrgreen:

Jeg er al' for Jysk til dem...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chicovovsen

Tak for svar. Chico prøvede det. Hullet til halen er, så man kan trække den ud det rigtige sted, og umiddelbart ser det mindre ud på ham end på Maggi, men han er lang. Skrev ellers til et firma mhp. størrelse, når hunden er 65 cm lang, og de mente klart 70 cm var for stort, men det er det altså ikke.

Måske skal jeg byde 350 kr. så. Kunne ikke se noget på det overhovedet mht. skader.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar. Chico prøvede det. Hullet til halen er, så man kan trække den ud det rigtige sted, og umiddelbart ser det mindre ud på ham end på Maggi, men han er lang. Skrev ellers til et firma mhp. størrelse, når hunden er 65 cm lang, og de mente klart 70 cm var for stort, men det er det altså ikke.

Måske skal jeg byde 350 kr. så. Kunne ikke se noget på det overhovedet mht. skader.

Jeg ville byde de 350 kr. Det er stadig billigt.

Link til indlæg
Del på andre sites