Hop til indhold

Tricks tråden


Therese
 Share

Recommended Posts

Lynguide:

 

Photobucket... Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket

Så opretter du dig og alt det der... Så er der en grøn knap øverst på siden, hvor der står 'upload.' Den trykker du på og så kan du vælge at uploade en video. Når den er uploadet, kan du finde billedet under album menupunktet... Lige under billedet står der et eller andet der hedder en IMG thumb. Den venstreklikker du på, så den bliver markeret og så højreklikker du og kopierer det herind.. Så skulle det kunne lykkedes :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst boble
Så sidder vores to nyeste tricks vist lige i skabet :banan: Bakke og "guf-øvelsen" er han vist helt med på... Så skal vi bare have nogen til at filme os, så kan jeg lægge det op... :-D
har du fået filmet lidt??
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Håber du kan vente lidt endnu :-D Og det er jo ikke fordi det er noget vildt fancy... Han slikker sig bare om munden... :mrgreen: Du skal ikke have for høje forhåbninger :blink:

 

det er stadigt sjovt at se... og du har jo arbejdet længe med denne øvelse så naturligvis skal jeg følge op på det og se "mesterværket" glæder mig hvergang folk skriver og viser noget de har bedrævet med deres dyr...

Link til indlæg
Del på andre sites

det er stadigt sjovt at se... og du har jo arbejdet længe med denne øvelse så naturligvis skal jeg følge op på det og se "mesterværket" glæder mig hvergang folk skriver og viser noget de har bedrævet med deres dyr...

 

Faktisk har jeg ikke arbejdet længe med det... Tre dage eller sådan noget :genert: Men mange tusind tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble

altså bella er jo igang med at lærer hendes triks "igen" som "operant indlært" så vores nytænkning er gået lidt istå.... men vi træner da en del "omgang" gå omkring dig selv mod uret og "anden omgang" gå med uret... men måske jeg skulle droppe det "seriøse" lidt og så bare hyggetræne lidt :Hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næste trick I lærer jeres hund - der skal I næsten filme alle træningssessionerne, så vi kan se hvordan I har gjort det :D Der er et gratis moviemaker program, hvor man hurtigt kan sætte videoerne sammen og f.eks. skrive dag 1, 2 osv. Lumi havde lidt svært ved at lære at rulle, men filmede hver gang og lavede en lille hyggelig video ud af det. Det er lidt sjovt at se tilbage på, nu hvor hun bare ruller løs :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Næste trick I lærer jeres hund - der skal I næsten filme alle træningssessionerne, så vi kan se hvordan I har gjort det :D Der er et gratis moviemaker program, hvor man hurtigt kan sætte videoerne sammen og f.eks. skrive dag 1, 2 osv. Lumi havde lidt svært ved at lære at rulle, men filmede hver gang og lavede en lille hyggelig video ud af det. Det er lidt sjovt at se tilbage på, nu hvor hun bare ruller løs :D
Det var da en god ide :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Men er tricks ikke bare hyggetræning? :oops:

 

jo det er jo hygge når det er triks... men jeg er jo på vej med 100% operant indlæring... og det har gjort at jeg har en trænings plan jeg følger (mere eller mindere)

 

and det med at optage når jeg træner... det er ikke så nemt da det kun er min mob der kan filme.... og den kræver jo en hånd og bruger jo i forvejen en til klikker/targetstik og en til at gi godbiden... så det er unægteligt lidt svært at filme... men ville være super hvis jeg kunne filme det hele :)

Link til indlæg
Del på andre sites

jo det er jo hygge når det er triks... men jeg er jo på vej med 100% operant indlæring... og det har gjort at jeg har en trænings plan jeg følger (mere eller mindere)

 

and det med at optage når jeg træner... det er ikke så nemt da det kun er min mob der kan filme.... og den kræver jo en hånd og bruger jo i forvejen en til klikker/targetstik og en til at gi godbiden... så det er unægteligt lidt svært at filme... men ville være super hvis jeg kunne filme det hele :)

Nej, jeg får også altid en hjælper på, hvis jeg skal filme sådan noget... :-D Det er nemlig rigtig svært at stå og jonglere med alt det selv

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Nej, jeg får også altid en hjælper på, hvis jeg skal filme sådan noget... :-D Det er nemlig rigtig svært at stå og jonglere med alt det selv

 

ja det er svært... men det er stadigt fedt at ha sådan noget at kigge tilbage på!!! havde omkring 140 timers træning på min gl computer af min GD'er men computeren gik ned og midstede alt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Boble (og andre interesserede) jeg kom lige i tanke om de her træningsskemaer... Tænkte at det måske kunne hjælpe, hvis du er ved at gå over til klikkertræning og gerne vil have skrevet noget ned, så du kan følge jeres fremskridt... :-) Ved ikke om du allerede bruger noget lignende, men nu har du dem i hvert fald: Systematiser din træning

Link til indlæg
Del på andre sites

Boble (og andre interesserede) jeg kom lige i tanke om de her træningsskemaer... Tænkte at det måske kunne hjælpe, hvis du er ved at gå over til klikkertræning og gerne vil have skrevet noget ned, så du kan følge jeres fremskridt... :-) Ved ikke om du allerede bruger noget lignende, men nu har du dem i hvert fald: Systematiser din træning
Og hvordan dælen får man så konverteret en PDF-fil til word eller excel uden at behøve at betale for det :vedikke:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anaid

Skøn tråd. Hjemme hos os er vi også glade for tricks. Emil kan:

 

Give pote med henholdsvis højre og venstre pote og begge på een gang

Kysse på kommando

Kravle

Lave "elefanten"

Stå på en lille rondel med forben

 

Lige nu øver vi på at rulle rundt og at hjælpe med at rydde op (samle sokker i en spand !). Det sidste går lidt langsomt ;)

 

Vi har lånt nogle rigtig sjove bøger på biblo om tricks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...