Gæst bølle Skrevet Maj 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 21, 2012 Hejsa Håber der er en herinde, som kan hjælpe, da jeg nu er fuldstændig rundtosset:vuf: Om 14 dage rejser jeg til DK fra Thailand med min dejlige hanhund Bølle han er 4 år og det man kalder en soidog, det samme som en gadehund. Alle blodprøver, pas, microcrip er iorden mangler kun et stykkepapir fra embedsdyrlægen, som forhåbentlig bliver udstedt den 31. maj Jeg ringede til fødevarestyrrelsen for at forhøre mig, da der ingen stamtavle er på Bølle, skal lige siges han ligner ikke nogen af de forbudte hunde, mere en forvokset Svensk/Dansk Gårdhund på 30 kg. Der fik at jeg at vide, så længe jeg havde alle vactioner, chip, pas og certifikater i orden ville der ikke være problemer med at få Bølle ind i DK Mit spørgsmål er, om der er andet som jeg skal tage højde for ????? På forhånd tak Hilsen Maj Brith Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Prøv at kontakte thaihunde.dk. De sender hunde hjem til adoption fra soidog på Phuket og ved hvordan det foregår. Dejligt at du tager ham med dig! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bølle Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Hej Valhrona 1000 tak, for rådet, jeg har allerede skrevet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Hej Valhrona 1000 tak, for rådet, jeg har allerede skrevet Super. Det er vist ikke alle flyselskaber, der tager hunde med, og der er stor prisforskel. Plus nogle selskaber tillader hunde af mindre størrelse i kabinen, mens andre kun tager i lastrummet. Men Wendy fra Thaihunde har som sagt stor erfaring med det. Håber hun vil hjælpe dig, selvom din hund ikke er fra internatet dernede. (Og hvorfor Sørensen flytter du hjem til DK fra Thailand? :hmm:Vi elsker Thailand hjemme hos os og vil derned at bo, når vi stopper med at arbejde! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts