Camilse Skrevet Maj 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 26, 2012 For et år siden hentede vi lille Cassi, og her om en måneds tid tager vi til Stevns igen for at hente en hvalp. Denne gang er det ikke til mig, men til min far(han må snart have abstinenser, det er ved at være 2 mdr. siden han sagde farvel til den kære Lottepige). Det er heller ikke en border collie vi skal have med hjem, men tilgengæld en schæfer. Lige et billede af en enkelt af hvalpene fra kuldet: De er nu mere charmerende end de er kønne i den størrelse Min far skal have en tæve med hjem, dem er der to af(og 5 hanner). Faren Macho vom Ottilienstein er lige blevet danmarks mester i IPO3, så der er noget at leve op til for de kære små. Moren E-hund i DcH programmet. Der er mange flere billeder på Kennel Stevnsland Vi skal op og se dem her på mandag, der er de lige blevet 4 uger og så skal vi have taget billeder og der er formentlig lidt mere liv i dem end de to gange vi indtil nu har set dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Årh jeg synes schæferhvalpe er bedårende:lun: Tillykke til din far:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Han glæder sig vist også helt vild og går snart i gang med projekt: "Hundehvalp i haven" Og jeg forstår ham godt. Man glæder sig jo som et lille barn til sådan en størrelse kommer hjem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Han glæder sig vist også helt vild og går snart i gang med projekt: "Hundehvalp i haven" Og jeg forstår ham godt. Man glæder sig jo som et lille barn til sådan en størrelse kommer hjem :blink: Det gør man og jeg er dødmisundelig:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Det er jeg også, en lille smule. Men så tænker jeg lidt, jeg har en dødskøn lækker Cassiprinsesse, som slet ikke ville bryde sig om at skulle være storesøster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Tillykke - og fik lige klikket på linket, der er godt nok sket noget med schæfere, siden jeg sidste kiggede (og de var brune med sort sadel alle sammen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Det er nok fordi du har set billeder af udstillingsschæferen. De grå har altid været der(mener også at de oprindeligt var grå og at dem med sadlen på, blot er resultatet af målrettet avl på det ydre). Min far talte om at han gerne ville have at den kunne hedde Assi(og der er lavet en stamtavle med det navn, mener jeg) og så er det jo nemt hvis man skal kalde på både den og Cassi på en gang *gg* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts