Hop til indhold

Det er nu spændende...

Camilse
 Share

Recommended Posts

For et år siden hentede vi lille Cassi, og her om en måneds tid tager vi til Stevns igen for at hente en hvalp. Denne gang er det ikke til mig, men til min far(han må snart have abstinenser, det er ved at være 2 mdr. siden han sagde farvel til den kære Lottepige).

Det er heller ikke en border collie vi skal have med hjem, men tilgengæld en schæfer.

Lige et billede af en enkelt af hvalpene fra kuldet:

1337718802a5fd98e5a9_rz.jpg

De er nu mere charmerende end de er kønne i den størrelse :genert:

Min far skal have en tæve med hjem, dem er der to af(og 5 hanner).

Faren

Macho vom Ottilienstein er lige blevet danmarks mester i IPO3, så der er noget at leve op til for de kære små. Moren E-hund i DcH programmet.

Der er mange flere billeder på Kennel Stevnsland

Vi skal op og se dem her på mandag, der er de lige blevet 4 uger og så skal vi have taget billeder og der er formentlig lidt mere liv i dem end de to gange vi indtil nu har set dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok fordi du har set billeder af udstillingsschæferen. De grå har altid været der(mener også at de oprindeligt var grå og at dem med sadlen på, blot er resultatet af målrettet avl på det ydre).

Min far talte om at han gerne ville have at den kunne hedde Assi(og der er lavet en stamtavle med det navn, mener jeg) og så er det jo nemt hvis man skal kalde på både den og Cassi på en gang *gg*

Link til indlæg
Del på andre sites