Petrine Skrevet Maj 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2012 Har forsøgt at starte en blog, den er der og så alligevel ikke, jeg trykker på nyeste indlæg og den dukker ikke op, men når jeg kigger får jeg dette Blogs Fønix og hans mave (om lort og barf) [h=1]Fønix og hans mave (om lort og barf)[/h]Efter hidsig maveonde er Fønix nu på barf. Fik kallun i går og i dag, plejer at skide morgen + aften, har ikke skidt siden i går morges. Petrine har ingen blog indlæg at vise. Hvorfor har jeg ingen blog-indlæg at vise? Der står da et indlæg lige ovenfor...nogen der ved, hvordan man gør? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Har forsøgt at starte en blog, den er der og så alligevel ikke, jeg trykker på nyeste indlæg og den dukker ikke op, men når jeg kigger får jeg dette Blogs Fønix og hans mave (om lort og barf) Det første blogindlæg, opretter din blog, og jeg kan se at du har 2 indlæg på din blog: Hunde Forum - Fønix og hans mave (om lort og barf) - Blogs Linket er det fra din profil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 jeg fandt ud af det, men synes ikke det var så nemt at få øje på nyt indlæg-knappen (men garanteret bare mig, andre ser ikke ud til at have de problemer) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts