Drentsche Skrevet Maj 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2012 Er der nogen herinde der ved om WDS næste år bliver til noget? På et tidspunkt, var de jo problemer med den Ungarnske regering og den Ungarnske Kennel Klub, og det var et spørgsmål om tid, inden at den blev forbudt og derfor ingen WDS. Nogen nyheder om det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 så vidt jeg er orienteret afholdes det som planlagt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Super, så kan vi jo komme igang med planlægningen men jeg kan nu ikke se inde på deres side, hvor man kan tilmelde, jeg skal ikke tilmelde endnu, men den skulle gerne have åbnet d. 16/5. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Super, så kan vi jo komme igang med planlægningen men jeg kan nu ikke se inde på deres side, hvor man kan tilmelde, jeg skal ikke tilmelde endnu, men den skulle gerne have åbnet d. 16/5. Det er bare typisk østeuropæisk standard..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 har lige læst på FB at der fremover stadig vil blive lavet stamtavler i ungarn og wds bliver afholdt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 har lige læst på FB at der fremover stadig vil blive lavet stamtavler i ungarn og wds bliver afholdt.Jeg skrev til dme (i Ungarn) i sidste uge..Og der sagde de hvertfald at planen er at de afholder det..Jeg fik et direkte link til tilmeldingssiden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts