Hop til indhold

Seriøst skruk!


Barky
 Share

Recommended Posts

Sig til hvis du vil klappe en halvgammel whippet, så har jeg en gående på frederiksberg :-D

Og jeg har faktisk flere kyller i fryseren? :slem: (for disse bæster glor på mig som var jeg faldet ned fra månen med en daggammel kylling i hånden. :stupid: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Det nærmer sig mere og mere.. Næste skridt på vejen er at få et job igen, og så begynde at spare op samt besøge opdrættere og købe udstyr og hvad man ellers kan forberede sig med mens man sparer sammen. :5up:

Valget er skrumpet ind til Whippet eller Norbottonspids, så jeg bliver nok nødt til at besøge begge racer, for jeg kan simpelthen ikke afgøre det.

 

Jeg ville jo vente til at jeg ikke havde ildere mere, og begge besluttede sig så for at blive syge med en måneds mellemrum. :megaked: Så 2 aflivninger på een måned var slet ikke med i min plan. Jeg troede jo at jeg ville have ildere i mindst et års tid endnu.:vedikke:

Nej øv?! Det er sgu træls med så kort mellemrum..

 

Men håber da du kan få arrangeret et eller andet, så du snart kan få et dyr i huset igen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg har faktisk flere kyller i fryseren? :slem: (for disse bæster glor på mig som var jeg faldet ned fra månen med en daggammel kylling i hånden. :stupid: )

 

Ja, Soko synes også det var noget pænt underligt noget at indtage rå, hele kyllinger med dun på, men Nanna synes det var en lækker delikatesse :blink:

 

Du siger bare til, så kan vi vandre en tur i Valby eller noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Soko synes også det var noget pænt underligt noget at indtage rå, hele kyllinger med dun på, men Nanna synes det var en lækker delikatesse :blink:

 

Du siger bare til, så kan vi vandre en tur i Valby eller noget?

 

Det er jeg helt med på. :D Jeg kan engang i næste uge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...