Gæst Puddi Skrevet Maj 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2012 Hvad kan man købe for dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Optjen bonus hos OLIVER'S Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Jeg kan bare ikke se nogen steder hvad det egentlig er man kan købe for de point? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Jeg kan bare ikke se nogen steder hvad det egentlig er man kan købe for de point? Så må du jo oprette dig derinde, længere er den vel ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Deres pointshop har været undervejs i mange måneder... om det bliver til noget?? Jeg har mange point.. men de udløber sikkert inden den shop kommer op at stå :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Jeg har oprettet, mig men kan ikke komme ind og se hvad der er man kan købe. Men det er da måske fordi den ikke er kommet op at stå endnu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Deres pointshop har været undervejs i mange måneder... om det bliver til noget?? Jeg har mange point.. men de udløber sikkert inden den shop kommer op at stå :hmm: Altså jeg kan godt se, hvad man kan købe - i skal gå ind i bonus-shoppen, så er der et link til tilbuddet, mener det er i første afsnit i teksten - logge ind igen og så kommer de ting man kan vælge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cerus Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Bunusshoppen finder I her: vip.olivers.dk Og når i har logget på kan I se både optjente point og hvad de forskellige ting koster i point. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Bunusshoppen finder I her: vip.olivers.dkOg når i har logget på kan I se både optjente point og hvad de forskellige ting koster i point. jeg får altså stadig bare mine kontoinformationer at se - jeg kan godt se hvor mange point jeg har - også hvornår de udløber.. men kan ikke finde noget sted hvor jeg kan købe noget for mine point. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 jeg får altså stadig bare mine kontoinformationer at se - jeg kan godt se hvor mange point jeg har - også hvornår de udløber.. men kan ikke finde noget sted hvor jeg kan købe noget for mine point. Samme her... måske skal man have et minimum på points-kontoen før man kan shoppe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Jeg kan også kun se mine indkøb .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts