AnneMangetal Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Bella har jo fået konstateret en løs hofte, og skal derfor have fuld smæk på tilskud. Jeg har startet hende på glucosamin/msm, men det er i pilleform, og dem er hun mildest talt ikke nem at få til at sluge. Pulver dur heller ikke - hun er for kræsen. Så jeg tænker at Flexvital er løsningen? Men er der nogen der ved om jeg kan købe enten det eller et lignende produkt i udlandet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Mine to får deres glucosamin i pulver-form, men det ryger ned blandet op med deres olie og en smule yoghurt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Kan pillerne ikke snydes i hende med leverpostej, peanutbutter, vådfoder eller andet lækkert klisterstads? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Jeg får ikke piller eller pulver i hende andet end med tvang, så derfor skal det være olie. Jeg har ikke lyst til at skulle tvinge hende hver dag:( Og hun sorterer nemt piller fra diverse lækkerier, så de duer altså ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Nej det lyder da ikke ligefrem som noget man gider at skulle igennem hver dag. Er desværre ikke selv så meget inde i tilskudsverdenen, så vil bare ønske held og lykke med at finde noget hun vil tage frivilligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Du kan få produktet cortaflex i flydende form. Jeg ved dog ikke om det er 100% det samme. Prøv at google liquid cortaflex, så kommer der masser af sider. Vær opmærksom på at købe indenfor eu for at undgå told/moms. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Denne side har handlet på tit, og aldrig haft problemer. Cortaflex Canine for Cats and Dogs 236mls - £28.62 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Tak Missmette:-) Jeg har også fundet flexvital derovre, så bestiller hjem med det samme:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts