Hop til indhold

Westie hun søger han til avl


Gæst Damvejen
 Share

Recommended Posts

Gæst Damvejen

Hej alle sammen :-)

 

Vi har to westie hun-hunde, der hedder Idefix og Terry. Idefix er to år, og Terry er 5 år. Vi ville super gerne have hvalpe, men vi har fået at vide, at Terry er for gammel til det - derfor vil vi satse på Idefix. Og vi er faktisk så heldige, at de begge er i løbe tid lige NU! :-D

 

Idefix er en legesyg, fræk og nysgerrig lille hund. Hun elsker at slås for sjov med Terry :-). Vi bor på landet, og vi har køer, derfor får begge hunde masser af luft og motion.

De har aldrig været syge eller haft eksem, og de har begge stambog.

 

 

Har du en westie han, der kunne tænke sig at være far til et kuld hvalpe med Idefix? Vi søger en han hund, der selvfølgelig aldrig har haft eksem!

 

 

 

Hilsen

Trine & Svend

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg var dig, ville jeg vente lidt og så tilgengæld prøve at få det hele til at gå op i en højere enhed :-)

 

Har hun stambog fra DKK (Dansk Kennel Klub)? I så fald, ville jeg skynde mig at kontakte opdrætter og høre hende om gode råd om en avlsgodkendt hanhund fra DKK. Der er ingen avlsrestriktioner på racen på nuværende tidspunkt, desværre - udover:

 

Det skal på behørig vis dokumenteres, at faderen til et hvalpekuld har normale testikler på normal plads.

 

Du behøver ikke engang at udstille, så gode råd fra opdrætter må kunne gøre det for jer, så I får nogle racetypiske hvalpe - både fysisk og psykisk - som også måske kan bidrage til den fremtidige avl. Opdrætter kender måske også en hel del til avlen, så hun kan udpege en god hanhund til jer fra linier, der ikke er specielt ramt af allergier m.m. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst RollosDyr

Hej med Jer,

 

Vi har en dejlig hanhund ved navn Lucky.

- Han er nu 7 år gammel, er far til flere kuld, bl.a. fik vi selv et her i marts efter ham på 8 hvalpe, - vi har beholdt en dejlig tæve fra kuldet som kan ses her hos os.

 

Lucky har stamtavle indenfor FCI, er avlsgodkendt. Han har det korrekte saksebid, ingen hudproblemer, er generelt sund og rask - og så har han et herligt temperament :-) Han er en livsglad dreng som elsker opmærksomhed og man kan ikke stå for ham når han vrikker med hele kroppen af ren og skær glæde.

 

Vi hjælper gerne folk på vej med spørgsmål om parringer, drægtigheder, fødsler, hvalpe m.v. - vi har haft tre kuld selv, så vi er ved at ha' dannet os nogen erfaring.

 

Vi kan kontaktes på 26 25 15 74

- Jeg må ikke linke til vores hjemmeside, men ellers kan vi findes på facebook ved at søge på RollosDyr.

 

Vh Julie Rollo

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...