NickiA Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Ville bare høre om der er nogle herindefra der har deltaget i otterup og omegns jagtforenings familiedag. Er lige selv kommet hjem derfra da jeg har lavet opvisning med kaninerne, og der var simpelthen så mange skønne skønne hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Nej ikke i år, forrige år havde jeg en stand derude. Men der var ikke så meget gang i, at sælge hundeting, så vi har valgt det fra. Men et hyggeligt arrangement. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Vidste ikke en gang at det eksisterede, og mig der bor meget tæt på Otterup! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 hehe ok Korvis: altså sådan noget skal man jo vide Det var ellers super hyggeligt, godt vejr og rigtig mange søde mennesker og mindst lige så mange søde hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts