Zaz-zaz Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Altså et spørgsmål. Har skrive-damen ikke skrevet vås på Lille Fugls kritik ? Vi var over grænsen og udstille Lille Fugl. Hun blev placeret som nr. 2 efter en juniorchamp i juniorklassen. Lille Fugl får et Sehr Gut, men så kan det da ikke passe, når der er krydset af i rubrikken CAC. Hun kan da kun få et juniorcert, hvis hun får et V....Vers-et-eller-andet ?!? Der er gået kludder i skrive-damens skriverier, ikke sandt ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Jo, du kan kun få cert med højeste præmiering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Hvis hunden der står foran er junior champ, får den næste jo CAC'et, så det er vel rigtig nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Øhm, jamen tak begge to, selvom det er lidt modstridende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Hun kan ikke få cac på et Sehr Gut, så jo, der er krydset af forkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Tak chr8866 ! Synes nok, at det virkede underligt, men hvad ved jeg om udstilling i Tyskland ? Ikke en brik, men så alligevel lidt mere nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Tak chr8866 ! Synes nok, at det virkede underligt, men hvad ved jeg om udstilling i Tyskland ? Ikke en brik, men så alligevel lidt mere nu Du må se at komme lidt mere ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Du må se at komme lidt mere ud Naaaa, jeg er ikke det store udstillingsmenneske. Det er gemalen og Berneren, der er grebet af det der, men nu vi har fået Lille Fugl, skal det lille kryb da næsten også udstilles og jeg tror egentlig, at den synes det er en fest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts