Hop til indhold

"Bodershop" - hundefoder - i Burg/Puttgarden


Recommended Posts

I Burg ligger der Das Futterhaus eller nok nærmere lidt udenfor Burg.

 

Jeg kan ikke huske deres udvalg.

 

Burg ligger dog et stykke vej fra færgehavnen just in case man har en af de der tidsbegrænsede billetter.

 

Æv, de fører ikke rigtig noget interessant :-( Havde håbet på de lidt mere spændende mærker, såsom Acana, WolfsBlut og Taste of the Wild. Men tak for linket :5up:

 

Kender du forresten det der Activa Gold de fører? Det ligner nærmest Maxi Zoo's Select Gold i design...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender det ikke, men uden at være ekspert på tyske kæder, så tror jeg, at Das Futterhaus er det samme som MaxiZoo.

 

De gange jeg har været i Das Futterhaus har jeg købt flåtmidler og Gelenkkraft - det er noget billigere dernede.

 

Uha, Gelenkkraft? Super, så kan jeg måske få en billig med hjem, hvis de kører der forbi... Må prøve at undersøge det der Activa Gold, for tror virkelig, at det er det samme som Select Gold, bare den tyske udgave - men det er dælme svært, kan ikke finde ingredienslisten :-( På hjemmesiden reklamerer de mærkeligt nok kun med deres hundefoder... Og min søster var rimelig glad for det til deres kat...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aycasa
Jeg kender det ikke, men uden at være ekspert på tyske kæder, så tror jeg, at Das Futterhaus er det samme som MaxiZoo.

 

De gange jeg har været i Das Futterhaus har jeg købt flåtmidler og Gelenkkraft - det er noget billigere dernede.

 

Blander mig lige ;-) MaxiZoo er det samme som det tyske "Fressnapf"...

 

Så vidt jeg husker, har Fehmarn slet ikke hverken det ene eller det andet... Så skal du over broen til heiligenhafen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...