Hop til indhold

Græsset er altid grønnere


Aslan
 Share

Recommended Posts

............hos naboen.

 

 

Nogle mennesker syntes det.

 

Nogle hundhvalpe syntes også det.

 

(dette er ikke en debat tråd om hvad jeg gør forkert)

 

Jeg ville bare dele denne opservation.

 

 

Vi har mine forældres 10 årige hund til overnatning, hvilket, alle faktisk klare riiiiiiiigtig flot.

 

Men jeg lagde mærke til - igår , som var første dag - at Aslan meget hellere vil have det ben som Bella tygger i.

 

Og så han sit snit, ja så nuppede han det fra hende (bandit). Bella sagde ikke noget til det, lige indtil hun fandt okseknoglen, så knurrede hun og han lod være. Han lagde sig bare ned og lå og så på hende, i et par minutter og tøffede så afsted med et andet ben.

 

Men hvor var det en sjov observation, at græsset også kan være grønnere ved naboen.

 

 

Jeg syntes også det er sjovt at observere hvor hurtigt hunde finder ud af de forskellige situationenr. Bella (kleine munstelænder) vælger at sænke hovedet og smutte UNDER Aslan, når han nu står i vejen (han er altså ikek den hurtigste til at flytte sig).

 

Dog har det taget hårdt på min nattesøvn.....

 

Nye lyde.......og hvis Bella tøffede ind i stuen, skulle Aslan også derind og sove.

Bella lagde sig på madressen og Aslan lagde sig på sin plads, og så lå de der og boblede :lun: (jeg gik jo lige efter for at tjekke at Aslan ikke lige fandt ud af at nu skulle han lege).

Op kl 5:45 og så lige en 25 min gåtur med Bella (valgte at gøre det så tidligt fordi så er jeg den eneste ude, og Bella er en "jeg har næsten aldrig snor på" hund, hvilket jeg ville udnyttede til fulde 5, da jeg savner det ved Aslan).

 

Lige nu ligger Aslan i den ene ende af hunde madressen og Bella i den anden, og de ser altså søde ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

............hos naboen.

 

 

Nogle mennesker syntes det.

 

Nogle hundhvalpe syntes også det.

 

(dette er ikke en debat tråd om hvad jeg gør forkert)

 

Jeg ville bare dele denne opservation.

 

 

Vi har mine forældres 10 årige hund til overnatning, hvilket, alle faktisk klare riiiiiiiigtig flot.

 

Men jeg lagde mærke til - igår , som var første dag - at Aslan meget hellere vil have det ben som Bella tygger i.

 

Og så han sit snit, ja så nuppede han det fra hende (bandit). Bella sagde ikke noget til det, lige indtil hun fandt okseknoglen, så knurrede hun og han lod være. Han lagde sig bare ned og lå og så på hende, i et par minutter og tøffede så afsted med et andet ben.

 

Men hvor var det en sjov observation, at græsset også kan være grønnere ved naboen.

 

 

Jeg syntes også det er sjovt at observere hvor hurtigt hunde finder ud af de forskellige situationenr. Bella (kleine munstelænder) vælger at sænke hovedet og smutte UNDER Aslan, når han nu står i vejen (han er altså ikek den hurtigste til at flytte sig).

 

Dog har det taget hårdt på min nattesøvn.....

 

Nye lyde.......og hvis Bella tøffede ind i stuen, skulle Aslan også derind og sove.

Bella lagde sig på madressen og Aslan lagde sig på sin plads, og så lå de der og boblede :lun: (jeg gik jo lige efter for at tjekke at Aslan ikke lige fandt ud af at nu skulle han lege).

Op kl 5:45 og så lige en 25 min gåtur med Bella (valgte at gøre det så tidligt fordi så er jeg den eneste ude, og Bella er en "jeg har næsten aldrig snor på" hund, hvilket jeg ville udnyttede til fulde 5, da jeg savner det ved Aslan).

 

Lige nu ligger Aslan i den ene ende af hunde madressen og Bella i den anden, og de ser altså søde ud :lun:

 

For at gøre brug af en vending, som du selv bruger med rund hånd herinde....... BILLEDER???? :lol:;-):cool::engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak.

 

 

Bella er nu også blevet lidt snu, hvis han er ivejen...snupper hun et ben, som han så vil have, så slipper hun det, og får sin kurv/mig/gren osv :mrgreen:

 

Aslan accpetere fuldt ud at Bella (dårlig vane vi har lavet i tidernes morgen) gerne vil ligge/side osv ved mig (incl hun savner nok sin far lidt).

Men jeg sørger selvfølgeig også for at vi er sammen, hvor bella må ligge et andet sted.

 

Aslan er en del i haven og Bella er inden for, de har været rigtig gode idag.

 

Tror Bella er lidt bange for haven, hun står på tearassen og går ikke ud på græsset, før jeg kommer derud, og nogen gange også hvis Aslan går derud, så tør hun lidt :rolleyes: men kun nok til lige at tisse :(

 

Nu vil jeg ud på en dejlig lang tur, med en hund uden snor (puha det savner jeg altså helt vildt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare søde sammen.

 

 

Tror du Aslan mangler lidt ild til cigaren :?::mrgreen:

 

Aslan er altså bare skøn :hjerte:

 

Syntes jeg også

 

Det ved man aldrig :mrgreen:

 

Kan kun svare ja ja og atter ja :lun:

 

 

 

Nu har vi to hunde der ikke spiser noget :rolleyes:

Men.........jeg fik 5 tørfodder piller i bella i morges, samt lidt dåsemad (som jeg har fået lovtil af min far) og Aslan spistehalvt op.

 

Han ser ikke bella som en trussel........hun fnyser også bare af hans mad og går sin vej (tror det er fordi hans er lidt opløst)

 

A38 er aslan begyndt at spise med fryd, og Bella, ja hun syntes nok at når Aslan nu så godt kan li det, ja så smager hun lidt og så kan han få resten (jeg har valgt at de spiser hver for sig, da aslan ikke kan koncentrere sig om a spise sit mad når der sker lidt ved isden af)

 

Jg syntes faktisk det er hyggeligt at have bella på beøg, og hun måtte gerne blive mere end 4 dage for mig.

 

Men altså jeg siger jer......Bella gøer ALDRIG hjemme i Mårslet....

Men hernede er der mange nye lyde, og først så gør hun, hun stopper så når man siger "slut" men når bella først har gøet en gang, så begynder Aslan....og så kan vi ellers spille franske klovne og have diverse godbidder parat.......bare ærgeligt.....han er blevet meget vagtsom efter bella er kommet......eller bare mere vagtsom.

 

Men altså det er hyggeligt.

Jeg kan putte på hundemadresen med en hund i min arm og en oven på mine ben :mrgreen: at jeg så vågner op på gulvet er så en anden sag.

 

Hvor er det bare hyggeligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sååååååååååå har Aslan overtaget Bellas kurv.

 

Så er der måske nogen der ville sige at det må han ikke....

Men et øje for et øje....hun har nemlig nuppet madressen. :mrgreen:

 

Og desuden har mønsteret vist sig at være det samme som hjemme i Mårslet, den bliver brugt om aftenen og natten. Lidt om dagen, men hun vil helst bare flyde ud op ad sofaen, og måske der faldte et lille klap af.

Men om jeg fatter hvordan han kan ligge behageligt i den, den burde have været nummeret større.

 

Bella har været nat tisser, og som sagt tidligere er hun vidst lidt bange for haven (:confused:)så jeg måtte med ud. Men efter som at jeg var oppe i nat, og så op kl 5:45 for at lufte Bella, ja så bestemte vi at vi ville gå i seng igen.

 

Når jeg sover hos mine forældre, ligger Bella altid sammen med mig, så da hun sad og kiggede sååååååååååååå sødt på mig, fik hun lov at komme på....Aslan kunne ikke helt forstå det, så han gøede en gang......kiggede på kurven......ja, så lå han jo der og snorkede :mrgreen: Og Bella lå og trak vejret tungt, og jeg så lidt morgen tv og slukkede kl 8 og sov en time.

 

Aslan holder meget godt fat i den daglige rutine med at sove her om formiddagen, og det er jo en god ting.

 

 

 

Igen; Jeg nyder virkelig at kunne gå tur uden snor. Bella har jo gået uden snor siden den dag vi (da jeg boede hjemme ved mine ofrældre) fik hende. Hun kan sagtens gå pænt i snor, hun hverken trækker eller noget,men man kan se at det hæmmer hende. Men her til morgen, der var vi så ude på en skøn tur, han løb rundt ude på det grønne område (lidt langt væk) og jeg tror der havde været en harre, for hun gikhelt amok og zig-zaggede gennem marken og løb og løb.....da jeg så ikke kunne se hendes hvide bagdel, fløjtede jeg, og hvor er det skønt at man er 300% sikker på at hunden kommer og sætter sig på din side (uden kommando om dette).

 

Så fik hun fri, and off she whent........ud til harre llugten igen.

Det var skønt at se, også fordi det ikke er noget jeg ser når jeg er i MÅrslet når jeg går med hende.

Videre ned forbi gymnasiet og ned på et andet, lidt mindre grønt område, hvor der også var helt vildt gode lugte.

Så slog det mig efter at have kigget på hende i et par minutter...........der var nogen derhjemme der skulle på arbejde, og jeg var godt klar over at turen havde taget mere tid i morges end igår. Så måtte vi jo tage det ene ben foran det andet, og så hjemad, heldigvis var vi ikke andet end 500 m fra huset.

Vi nåede lige at komme hjem til at kæresten klædte sig på.

Han var heldigvis ikke sur :-D (måske fordi han ved jeg nyder de ture)

 

Jeg burde nok putte alt det her i bloggen....men det gør jeg ikke!

 

 

Den eneste ulempe er deres gøen :evil:

Nogen gange tror jeg de gør det med vilje (jo jo, så udspekuleret kan hunde godt være :-P )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de 2 søde.

 

Bella og jeg tyggede i ben (bella tygger jeg holder), og Aslan blev ved med at ville have det. Til sidst fik vi dog sat ham på plads og så lagde han sig ned og hvilede øjnene.

 

Da Bella ikke gad tygge mere gik hun hen under spisebordet og lå og så på Aslan....som så på hende og så på benet og så på bella igen og tilbage til benet.......Det endte så med at Bella gik over og "duttede-agtig-noget" til ham, hvor efter han skyndte sig at tage benet :mrgreen:

 

De er såååååååååå søde sammen :lun:

 

Jeg er ikke helt sikker på at mine forældre får hende med hjem i morgen :mrgreen:

Det er TRODS alt også lidt min hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jeg sagt at dette her er en rigtig hyggelig tråd. :mrgreen:

 

Må jeg spørge hvad Bella gjorde ved Aslan inden han gik hen og tog benet? Jeg tror ikke helt jeg forstod ordet "duttede-agtig-noget". :blink:

 

Han duttede med snuden på hende, men jeg tror det krævede lidt mod, for det blev sådan halvt dutte agtig. Nu har han så nok mod til at dutte hende 4 gange :mrgreen:

Jeg tror han forventer at hun springer op og suser efter ham, og så kan han stjæle benet.....det eneste problemer at hun er ligeglad med at blive duttet :rolleyes: Og efter 4 dut, ja så finder han et andet ben, og lidt senere går han op og nedstirre hende, og da hun ikke slipper benet, finder han nogetlegetøj og nutter mig i øjet (hvilket for øvrigt gør MEGET ondt) og ba efter nikker mig en skalde :roll:.

 

Hvor er de søde sammen :lun: Ih en kliner münsterlænder og dejlige Aslan, det bliver vist ikke meget bedre :lun::lol:

 

Det tror jeg heller ikke. I morges lå bella i kurven, og så kom han hen og puttede sig i kurven også, uden at han lagde sig oven på hende han fldte kun ½ af kurven :shock: jeg fatter ikke hvordan det kunne lade sig gøre.

Det ville jeg så have et billed af, og susede hen til kameraet og så tænkte bella " vi skal gå tur", så nåede ikke at få billedet :megaked:

 

Åhhr, hvor er de bare søde sammen :lun:

 

Hvor må det være dejligt, at "have" to hunde, som bare går i spænd sammen uden nogle nævneværdige problemer :-D

 

Og du lyder da rigtig til at nyde tiden! Kan godt forstå, du ikke glæder dig, til hun skal hjem!

 

Det er vidunderligt at have 2 hunde, og specielt er det vidunderlige at Bella normalt ikke gider andre hunde, men hun snærre kun af ham når han er en seriøs pestilens, hvilket er langt mere end hun gør med andre hunde, måske fordi hun ved at her skal hun være et par dage?

Det er i dag hun skal hjem, og jeg syntes at vente tiden er ulidelig, for man sidder her og bare VED at hun blier hentet på et tidspunkt :cry:

 

Ser ud til der er 2 der hygger sig :mrgreen:

 

Ejjjj - der er nok 3 der hygger sig :blink:

 

Vi er 4 der hygger sig :blink: Kæresten har heldigvis altid syntes bella var sød, så når han ligger på madressen sniger bella sig derned og kommer under tæppet (det ville han gerne Aslan gad, men det gør han ikke, så er bella jo en god løsning)

 

 

 

 

Vi var nede ved dyrelægen igår, for at få vejet aslan (33,8 :shock: ).

Bella er ikkeså glad for dyrelæger, hun går der ind, men nørj hvor hun ryster, så vi vidste ikke helt hvordan begge hunde ville tage det, aslan er jo også bange.

Bella var ligeglad, og eftersom hun var ligeglad, ja så var aslan også. Så vi fik vejet 2 hunde der lagde sig ned på vægten. 2 hunder der nullerde ind i konsultations rummet (som aslan ellers er ret meget imod, men gør det og sidder og ryster, hvilket vi jo arbejder på) :shock:. Helt vildt lækkert :-D

 

Nu har forældrene ringet..... 2 timer :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Bella blevet hentet, og nøøøøøøøøørj hvor varhun glad for at se hendes mor og far (hvilket jeg godt kan forstå, de er nemlig helt vildt flinke).

 

Men jeg vil da lige smide nogle billeder (jeg burde have starten denne tråd i perle forummet, men sådan kan man altid være så bagklog)

 

 

Her sover vi igen.

IMG_3332.jpg

 

 

Nej, det er ikke 3 maglige pattedyr :rolleyes:

 

IMG_3343.jpg

 

Bella gør

 

IMG_3359.jpg

 

Bella ligger sig, selv om hun hellere vil lege

 

IMG_3361.jpg

 

:lun:

IMG_3362.jpg

 

Flapører

 

IMG_3368.jpg

 

Får jeg en godbid?

 

IMG_3379.jpg

 

Arh, kom nuuuuuuuuuuuuuuuu

 

IMG_3389.jpg

 

 

Og det fik hun :mrgreen:

 

Aslan har sovet siden de tog afsted, men det har nok også noget at gøre med Fidus dag (hunde lege dag til hvalpetræning)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var nede ved dyrelægen igår, for at få vejet aslan (33,8 :shock: ).

Bella er ikkeså glad for dyrelæger, hun går der ind, men nørj hvor hun ryster, så vi vidste ikke helt hvordan begge hunde ville tage det, aslan er jo også bange.

Bella var ligeglad, og eftersom hun var ligeglad, ja så var aslan også. Så vi fik vejet 2 hunde der lagde sig ned på vægten. 2 hunder der nullerde ind i konsultations rummet (som aslan ellers er ret meget imod, men gør det og sidder og ryster, hvilket vi jo arbejder på) :shock:. Helt vildt lækkert :-D

 

Dejlig positiv tur til dyrlægen :5up: Det må have været en fornøjelse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...