Hop til indhold

Flere hunde bliver syge af hash.

Gryn
 Share

Recommended Posts

min mors hund spiste sandsynligvis en klump hash sidste sommer. Han fandt noget sølvpapir ved en plads byens unge ofte hænger ud på. Lidt senere stod savlet ud af munden på ham, han var totalt rundt på gulvet og rystede over hele kroppen. Han blev selvfølgelig straks kørt til vagtdyrlægen hvor de gættede på at det var en hjerneblødning grundet hans alder - 11 år. De tilbød at aflive ham med det samme, men min mor valgte at vente til om mandagen hvor han kunne komme til sin kendte dyrlæge og få fred. Næste morgen var han frisk igen, bare træt.

Det er så først bagefter og efter samtaler med den faste dyrlæge og landbetjenten at de er kommet frem til at det nok var hash

Link til indlæg
Del på andre sites

Min forrige hund væltede en aften rundt, gik ind i alt, virkede svimmel og så meget sløv ud i øjnene. Afsted til dyrlægen og vi troede det var en hjerneblødning. Dyrlægen mente dog at han havde spist enten hash (ikke så sandsynligt her hvor vi bor), eller noget som havde gæret (måske en rest sno brøds dej, me ved ikke??). Heldigvis kom han sig hurtigt, og dyrlægen kunne ikke gøre så meget.

det kan selvfølgelig også have været at hans hjerneskade spillede os et puds, det kan jeg jo ikke rigtig vide. Men tror nu nok at han havde spist noget som gav den reaktion.

Link til indlæg
Del på andre sites