Gæst Karamellen Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Født den 3/4 2011 og vejer lidt over 9 kilo. Navnet er Bertram Faren er også slank, så hvalpen skulle ifølge opdrætter ikke være for mager, selv om han for min skyld gerne måtte få lidt mere sul på kroppen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Fine billeder Jeg synes nu nok at han er for tynd. Hvad vejer han? Du kan ikke sammenligne en voksen hunds vægt med om en hvalp er for tynd eller tyk. Hvad menes der med at hanhunden er slank? Er det at han er en lille hanhund? En tynd hanhund? eller blot at han ikke er overvægtig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karamellen Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Jeg citerer blot opdrætter. Jeg så selv hanhunden, som var slank og ikke kæmpe stor. De vidste ikke hvad han vejede, da han ikke ville stå på en vægt, sagde de - men de skød ham til 65-70 kilo. Vil du anbefale mig at gøre noget, for at fede ham lidt op? Evt. i form af et kosttilskud el. lign. Jeg vejede ham i går. Han vejer en lille smule over 9 kilo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Han er smuk Men jeg ville også sige en anelse for tynd... Jeg kender ikke super meget til GDs vækst, men jeg ved at det er super vigtigt at de får det rigtige foder, og vokser ordentligt og "rigtigt", så de ikke får skavanker med deres store krop når de bliver voksen! Evt. kan vi håbe Hopsa kommer på banen, for hun er jo super meget inde i hvordan en sund GD skal fodres. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Århhh hvor er han sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts