Gæst berador Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hej vores DSG/jack russell han. tisser ind han kan holde sig hele natte, uden han skal ud, men om dagen holder han sig ikke mere ind ca. 4 timer? nogle der har en ide da han skal til at være mere alene hjem.Morten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Kan han have blærebetændelse ? Og når han, at få tisset ordentligt af, inden I tager af sted til diverse gøremål ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst berador Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 han har ikke blærebetændelse har kikket på symptomer og dem har han ikke. Og ja det gøre han, vi går ikke op inden at han kun drypper nå han løfter ben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsterpigen Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 Du kan ikke ved med sikkerhed om han ikke har blærebetændelse. Hvis jeg var dig så ville jeg tage til dyrelægen, og få det undersøgt ved en tis prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 Det lyder som om han er utilfreds med at være alene hjemme, mere end at han har blærebetændelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 Jeg har forstået det som at han gør det altid - også selvom han ikke er alene hjemme?! Og hvis det er tilfældet, ville jeg også smutte omkring dr. Dyr med en kop tis og få tjekket for blærebetændelse. Nu ved jeg ikke om du selv har prøvet at have blærebetændelse, men det eneste synlige symptom er at man hele tiden skal tisse. Du kan jo ikke nødvendigvis se at det gør ondt at tisse:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Det er i hvertfall godt at udelukke blærebetændelse, så kan man evt. finne andre grunner og tiltak når man vet at det ikke skyldes det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SarahCBH Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Hmm ja det er et problem... Hvis ikke det går væk kan du måske finde en hunndesitter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts