Hop til indhold

Sjove hundeejere


Therese
 Share

Recommended Posts

Om jeg har styr på min hund eller ej... Jeg synes altså ikke, det retfærdiggør at nogle lader deres hunde gå inde i andres indkørsler.. Det er privat grund og i princippet har de ikke noget at lave der.. Jeg er ikke sur over det, men på en eller anden måde synes jeg bare ikke det er mit ansvar, at han ikke passer bedre på hans hund.. Jeg kan jo ikke vide på forhånd at hunden ville blive rigtig bange, og selvom jeg da har ondt af den, fordi den skulle have endnu en dårlig oplevelse, så var det jo dem, der var inde på min grund.. Han havde alle muligheder for at få kaldt hans hund til sig, men når han lader den blive ved med at snuse rundt, og endda lader den gå lidt op imod os, så tolker jeg det altså som om at de gerne må hilse.. Ellers skulle han sørme være gået..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Mig som også står med 2 hunde mens andre passerer (medmindre jeg kan dreje eller komme på anden side af gaden), og jeg ved ikke om vi sådan specielt hurtigt når til passere i roligt tempo, arbejder dog på det, men værst er, at jeg står og kævler ligesom de der mødre gør med deres børn og jeg synes de er mega irriterende :oops: Altså de stopper også op og glor på os mens de peger (mødrende, vel at mærke, ikke børnene) og taler åbenlyst og højt om os. Men... jeg gør det fordi Motor ellers kan finde på at gø, det gør børnene vel ikke (så jeg må godt, ikk? :engel:)

 

 

og inden hans hund er begyndt at reagere med en hysterisk gøen, er han begyndt at hale hans hund ind..

Og jeg har selvfølgelig HELT vildt ondt af den stakkels hund, der nu har fået en dårlig oplevelse..

 

Me again. I dag i hvert fald. Men det var dog for at undgå dårlige oplevelser. Og synes det virkede.

 

Mine står og sniffer uhæmmet til græs med tis på, i en halvsmal kort sti. Foran kommer 4 børn med 2 mødre gående rundt om et hjørne: "NÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEHHHH se hundene", de går direkte mod os og jeg lader ikke Voodoo hilse på så store børnesamlinger, så jeg vil trække mod venstre. Opdager så i sidste sekund en westie som kommer bagfra til den side og så måtte jeg bare gå fremad i lynende fart, mine hunde havde bare ikke opdaget noget endnu og stod stadig og snuste, så de blev ligesom hevet modvilligt afsted af snoren :oops: Fuck de gloede, men den hund skulle ikke gå hen til Motor bagfra for jeg anede ikke om han ville reagere med et chok. Kikset ja, men jeg fandt store godbidder frem og da Motor endelig opdagede hunden, ville han alligevel hellere have godbidder.

Men kunne da godt se hvordan det så ud, men hvad er også chancen for sådan et clash en anden gang.. pyha.

 

 

Men derudover gør jeg dyd ud af at mine ikke skal rende ind i folks indkørsler, de vil jo stensikkert pisse op af noget derinde og synes nu også folks indkørsler hører til deres hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Fnis, og dig, når du løfter Motor, vil for evigt være imponeret over det :5up:

 

Hehe ved ikke lige hvad den hang sammen med, men det glæder mig da at du værdsætter mine evner :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...