Gæst Blomsterpigen Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 I nat ved 3-4 tiden, prøver der en påvirket mand(Stoffer) at komme ind af hoveddøren, Percy reagere på det og gø'r med det samme, manden går om i baghaven og finder intet der, han får om til havedøren, og jeg vågner ved at Percy gø'r! Jeg råber til min mand, at der er fandeme nogle her, går helt i panik! Og det han siger er "Skat du drømmer, det er bare et skilt" Og først da han virkelig vågnede op og hørte Percy, vidste han at det var for alvor. Han fare op, og løber hen til havedøren, og får gardinet væk, og lukker op, og jager ham væk, mens står jeg og ryster og er helt ude af mig selv, heldigvis er Percy ved mig Aldrig i mit liv har jeg været så bange, alle tanker røg rundt i hovedet, bag gardinet kunne det være hvem som helst. Men en ting er sikkert, vi er meget stolt over vores bette hvalp, som bliver 3 måneder imorgen :hjerte: Kram herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 hvor er han dygtig.. :klap: det rart med en hund der kan passe lidt på en :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Dygtig Percy:-) Husk at giv ham et stort kram og en MEGET lækker snack:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsterpigen Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Dygtig Percy:-) Husk at giv ham et stort kram og en MEGET lækker snack:klap: Det kan du også tro at han fik Massere af kram, ros og lækker snack Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SarahCBH Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Nuuuurgh! Ej en god hund i har fået jer. En rigtig sød vagthund lyder det somom Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts