Hop til indhold

Sønderborgere


tjikson
 Share

Recommended Posts

For at i ikke glemmer det, vi mødes ved P pladsen ved Egetoftevej 4 i 6400 Sønderborg, Lørdag d 11 August kl 9:30. Turen er på 1½-2½ km alt efter hvad vi har lyst til. Deltagelse er gratis.

 

:banan:

 

Forresten har jeg talt med Tjikson, og hun er med på 9:30. Muligvis kommer giraffen også. Men ham kan jeg jo forstå at I allerede har mødt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst snuseren
:banan:

 

Forresten har jeg talt med Tjikson, og hun er med på 9:30. Muligvis kommer giraffen også. Men ham kan jeg jo forstå at I allerede har mødt :blink:

 

Giraffen, tsk tsk :lun:.....nå ja, man forstår jo mer og mer, den unge dames valg af uddannelse :blink::engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er mulighed for at gå ad en rute der er en mellemting mellem den lange og korte version jeg tidligere har omtalt. Det er ad smalle stier som BMX folket har været lidt hårde ved. Det betyder at vi skal danse lidt udenom diverse mudder, og ikke kan klare turen med hjemmesko. Ved at gå ad den rute kommer vi forbi nogen fortidsminder fra broncealderen, og tidlig stenalder, og måske bliver der lidt andet at se på også.

Vedhæftet billed viser et af de lidt luskede steder. Kan vi det, eller skal vi holde os til den slagne vej?

812_1329.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er mulighed for at gå ad en rute der er en mellemting mellem den lange og korte version jeg tidligere har omtalt. Det er ad smalle stier som BMX folket har været lidt hårde ved. Det betyder at vi skal danse lidt udenom diverse mudder, og ikke kan klare turen med hjemmesko. Ved at gå ad den rute kommer vi forbi nogen fortidsminder fra broncealderen, og tidlig stenalder, og måske bliver der lidt andet at se på også.

Vedhæftet billed viser et af de lidt luskede steder. Kan vi det, eller skal vi holde os til den slagne vej?

 

nu lover de jo godt vejr de næste par dage (eller det gjorde de sidst jeg tjekkede).

 

Så hvis de andre er med på den stemmer jeg for mudderpøls/BMX vejen

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt billeder fra dagens tur. Mynderacerne var klart i overtal!

 

812_1345.jpg

 

812_1346.jpg

Der skulle hilses

 

812_1347.jpg

Sådan rigtigt.

 

812_1350.jpg

Ud ad plørede skovstier.

 

812_1352.jpg

Gruppefoto ved hjemkomsten.

 

812_1361.jpg

 

812_1364.jpg

Lille P vil så gerne være kæreste med Bonnie MEN....

 

812_1367.jpg

Jaroff ser til.

 

812_1370.jpg

Eneste ikke-mynde i flokken.

 

812_1373.jpg

Slyngelstuen.

 

812_1377.jpg

Lange næser mødes.

 

Der var en der spurgte hvordan hunde egentlig drikker. Det kan man se lidt af her.

 

Forresten, det spionkameraet havde fanget var ikke en grævling, men en kat!

 

Er der nogen der har set noget til Trine? Brandvæsenet har haft udrykning med redningsbåde.

 

Hvem skal finde tid og sted til næste tur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, Kim! Jeg nåede skam både ud og hjem uden de store eskapader :mrgreen: Største skade er seriøst ondt i bagdelen efter de hårde træsæder i båden :lol:

 

Fine billeder! Det af Bonnie og Lille P er godt ramt :mrgreen: Jeg melder mig frivilligt som arrangør af næste "møde". Hvad siger I til Skanserne? Eller er det for langt væk for dig Kim?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skanserne er jo et stort område, og derfor et vidt begreb. Men det er et fantastisk område. Jeg kan læsse Malou på min ladcykel, men indtil sagen om de mulige hjerteproblemer er løst vil jeg helst ikke tage hende med på alt for anstrengende ture.

Jeg er jo nødt til at tage nogen forholdsregler på grund af episoden med Malous bror.

Jeg prøver at finde ud af noget.

Ak ja, man skulle have en mindre hund. Vil du bytte Jerry med Lille P? Bonnie vil sikkert blive glad for at få sin kæreste som fast ejendom.. (?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det har du jo ret i. Jeg tænker på skanserne, som i dem oppe omkring Dybbøl Banke. Og jeg tænker dato omkring anden weekend i september.

 

Sig til hvis vi skal finde et andet sted, tættere på.

 

Og mht byttehandlen, så er det vældig fristende, lille P er jo en charmetrold. Men efter at have konfereret med Bonnie, må svaret desværre være nej. Hun vurderer ham som værende udenfor pædagogisk rækkevidde. :lol:

Jerry er dog vældig fristet af tilbuddet, idet han vurderer at han og Jaroff har nogenlunde samme holdning til regn, at være beskidt og komme (imaginært) til skade.....:mrgreen:

 

Og iøvrigt. Tjikson.....hvor blev du af????

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...