tjikson Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Har i snart tid igen?? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst blomst Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Ihhh troede slet ikke der var nogen fra Sønderborg på dette forum )))) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Der er ihvertfald to nogenlunde aktive udover mig ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Har i snart tid igen?? :slem: Jaa.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 må dem fra åbenrå også være med, når altså jeg får min hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Det kan du tro vi har! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 må dem fra åbenrå også være med, når altså jeg får min hund Selvfølgelig! og fantastisk!... jeg har ferie fra næste torsdag... og har så mere tid til jer igen savner helt mine kæmper! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Min hvalp bliver 8 uger den 3 juli, så springer lige over den her gang. Men så vender jeg frygteligt tilbage.:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Min hvalp bliver 8 uger den 3 juli, så springer lige over den her gang. Men så vender jeg frygteligt tilbage.:klap: Hvad er det for en hvalp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Ihhh troede slet ikke der var nogen fra Sønderborg på dette forum )))) Vi bor også på Als Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Hvad er det for en hvalp? Ejjj ved du det slet ikke .....snakker ellers om det så snart der byder sig en lille mulighed :blink:. Det er en lille Aussie dreng......og nej jeg kan ikke poste billeder endnu, da vi ikke helt ved hvilken det bliver....opdrætteren beslutter hvilken af de 3, vi har valgt ud, vi skal have og hvilken der passer bedst til os, når de bliver 7 uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Spændende Hvornår har i tid?.. jeg har ferie fra d.22 også har jeg mere tid til træf helt til den.. 7august... med en lille ferie på fyn d. 7-14 juli Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Er kun sønderborger af navn og ikke af gavn desværre! Er i hvert fald født der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Fuldstændig OT, men hvorfor hedder det ikke sønderborgenser... Hedder alle andre fra byer der ender på borg / g ikke -genser? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Dame.. Du skal huske at træne de der hunde inden på skal på ferie på fyn Kunne dine søndborgvenner ikke lige holde øje med at du fik lavet noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Fuldstændig OT, men hvorfor hedder det ikke sønderborgenser... Hedder alle andre fra byer der ender på borg / g ikke -genser? :banan:Sønderborgenser, uha uha vores normer og regler er vist uden betydning, på den anden side af Kongeåen! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Dame.. Du skal huske at træne de der hunde inden på skal på ferie på fyn Kunne dine søndborgvenner ikke lige holde øje med at du fik lavet noget? Det har de da ikke tid til!.. vi har altid utroligt travlt i sønderborg, med at aftale dage vi skal "gå tur" og spise kage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Fuldstændig OT, men hvorfor hedder det ikke sønderborgenser... Hedder alle andre fra byer der ender på borg / g ikke -genser? Det gør det åbenbart.. der kan man bare se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Det har de da ikke tid til!.. vi har altid utroligt travlt i sønderborg, med at aftale dage vi skal "gå tur" og spise kage Er der aftalt noget eller er det noget vi stadigt har travlt med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Er der aftalt noget eller er det noget vi stadigt har travlt med? Intet aftalt endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 nogen der kan næste weekend? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Jaroff skutter sig og siger "ikke hvis det regner som i dag!". Men så kommer jeg bare uden ham! Der er nok en af de andre der kan tåle lidt vand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Jaroff skutter sig og siger "ikke hvis det regner som i dag!". Men så kommer jeg bare uden ham! Der er nok en af de andre der kan tåle lidt vand. Årh stakkels lille Jaroff hans kæreste glæder sig helt sikkert til at se ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Jeg kan kun om lørdagen, men til gengæld er Bonnie helt ligeglad med om det regner Og jeg er også ligeglad med om det regner, for jeg har hørt noget om at der er kage.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Såå.. vi siger lørdag :banan: Skal nok fikse en kage Formiddag??.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts