Hop til indhold

Må hellere


biine
 Share

Recommended Posts

Lige få lavet en lille præsentation :-D får da godt nok skrevet lidt i forum meeen det er jo ikke helt det samme.

 

Jeg er 32 årig kvinde, har en datter på 11.

Pt 1 hund en gammel golden på 10 , og en lille ny shih tzu flytter ind om små ti dage.

 

Jeg går hjemme til daglig, og kommer nok ikke ud på arbejdsmarkedet igen desværre, så tid har jeg masser af .

 

Ud over hundene bruger jeg meget tid på at være kreativ, jeg maler, syr, brodere , tegner , knytter armbånd, liner m.m som noget nyt er jeg begyndt at flette tasker af kaffeposer og anden sjov emballage og hækle noget jeg ville lære i mange år men nu kom tiden.

 

Jeg køre motorcykel en lækker suzuki Savage, deltager i vores lille lokale klub, hvor man gerne finder mig bag baren eller i gang med et eller andet.

 

Derud over Spiller jeg World of Warcraft, har gjort det i godt 4 år , sidder nu som officer i en af de største danske claner på den server jeg spiller på, nyder at sidde og knævre med de andre til langt ud på natten, pt planlægger vi en størrer komsammen i det regi.

 

Det var vidst lige lidt om mig , vil i vide mere må i spørge

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...