Gæst SarahCBH Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Jep jeg har lige oprettet mig idag Synes allerede godt om siden. Ja nu kommer der en mindreårig herind Jeg er så 13 og hedder Sarah.. eehm.. jah. så har jeg den sødeste lille pelsbold her! <3 så eehm... Hej! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Velkommen herind, :vinken:hun er godt nok fin hende Fie. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SarahCBH Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Velkommen herind, :vinken:hun er godt nok fin hende Fie. :hjerte: Tak skal du have! Jeg gætter på det er din hund på det der billede? Den er godt nok også flot! De Cavalier'e de er sku skønne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Velkommen til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Velkommen til Sarah, sikke en dejlig hund du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 velkommen til.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Cavalierer ER bare urimeligt nuttede. Der er ingen vej rundt om det. Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Velkommen til Og sikke en kær hundebasse du har :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SarahCBH Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Tak piger! :hjerte: - og evt. drenge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts