Gæst sws Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Hej! Som I kan se på overskriften, søger jeg efter bøger om yorkshire terrier:-) Jeg er blevet så forelsket i de små bamser, så vil lige spørge om der er nogen af jer, der kender bøger om yorkshire terrier;-) På forhånd tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg tror kun der findes en på dansk og den er ældgammel og ikke særlig god, tror du skal kigge efter nogle på engelsk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sws Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ok! Tak for svaret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Yorkshire Terrier Books Prøv her! Har lige købt Smart Owners Guide til Aussien og den er rigtig fornuftig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sws Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Ok, tak;-) Jeg har lige været inde og kigge, og jeg overvejer faktisk at købe en bog derinde fra;-) 1000 tak:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts