NickiA Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Jeg kunne godt tænke mig at få nogle tips til hvor det ville være fornuftigt at tegne en syge og ansvarsforsikring på min kommende hvalp Har selv overvejet Agria men kender heller ikke så mange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Vi har hos alm. brand. Der har vi hidtil fået en rigtig god behandling. Endda rigtig hurtig behandling. Kender ikke Agria, så der kan jeg ikke sige så meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Vi har også alm. brand og de er rigtig søde og hjælpsomme.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Osse alm. brand. Der har aldrig været problemer. Men jeg har også kun hørt godt om agria. Det vigtigste for mig er, at sygeforsikringen skal dække hele hundens liv. Og det gør begge de forsikringer. Nogle sygeforsikringer dækker kun til hunden fylder 10 år..., Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts