Hop til indhold

8 årig hun gravhund søger ny famile


Gæst MBL
 Share

Recommended Posts

P.g.a. dødsfald søger Line en ny familie.

 

Line er en sort korthåret, steriliseret gravhund med 8 år på bagen.

 

Hun er vokset op i et pensionist hjem, er dejlig rolig, kælen og madglad! Hun er glad for nye mennesker, fantastisk sød og har endnu ikke mødt nogen hun ikke kunne li :)

 

Jeg kunne forestille mig hun ville være perfekt til en lidt ældre familie uden børn.

 

Håber at høre fra jer.

 

Martin

Redigeret af MBL
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tullemus,

 

Hun er i Solrød på sjælland. Mht. andre hunde og katte, kan hun sagtens være sammen med andre hunde. Mht. kat ved jeg faktisk ikke, da hun ikke har prøvet det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ricomor

er interesseret i denne gravhund. Min mormor har lige mistet sin 15 år gamle gravhund og kan ikke undvære at have hund. Vil meget gerne have en lidt ældre hund, så Line lyder til at kunne være et perfekt match. Vil gerne have flere informationer. Ring hvis interesseret til 29292555. med venlig hilsen Ricomor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ricomor

MBL. Jeg har skrevet til dig i går og håber at du snarest vil reagere på mit forslag til omplacering af Line. Hvis du har fundet en anden løsning vil jeg også være glad for at vide det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle,

 

ovenstående er billed af dejlige Line. Hun er ikke afsat endnu, men vi håber stadig at nogen kunne tænke sig en lidt moden som vil passe godt ind hos nogen som måske lige har mistet deres hund.

 

Håber at høre fra jer.

 

Martin.

Redigeret af MBL
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ricomor

Hej alle.

Jeg har nu haft kontakt med Martin. Men desvaærre var det for sent, da jeg i søndags overtog en lille dværggravhund i omplacering. Og den er nu også enormt sød. Jeg håber at Martin får held med at finde en anden familie til sin hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...