Hop til indhold

hunden strækker sig


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

jeg er lidt nysgerrrig

min venindes hund strækker meget sjældent sine bagben efter hvile som de fleste hunde gør han strækker kun forbenene hvilket ser dybt underligt ud:confused:

 

hvad gør jeres hunde:?:

 

strækker de både for og bag eller kun en af delene:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er lidt nysgerrrig

min venindes hund strækker meget sjældent sine bagben efter hvile som de fleste hunde gør han strækker kun forbenene hvilket ser dybt underligt ud:confused:

 

hvad gør jeres hunde:?:

 

strækker de både for og bag eller kun en af delene:?:

 

Kan kun sige hvad Bubber gør, han strækker både for og bag. Dog starter han altid med forbenene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

tyson srækker ofte et forben og et bagben på samme tid atlså fx højer for og venstre bagben og så den anden side jeg tror det er meget forskelligt mulig grund til at den ikke strækker bagbenene kan selvfølgelig også være at den har ondt men det vil en dyrelæge kunne finde ud af hvad er det for en hund din venninde har

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
tyson srækker ofte et forben og et bagben på samme tid atlså fx højer for og venstre bagben og så den anden side jeg tror det er meget forskelligt mulig grund til at den ikke strækker bagbenene kan selvfølgelig også være at den har ondt men det vil en dyrelæge kunne finde ud af hvad er det for en hund din venninde har

 

 

 

jeg tror egentlig ikke han har ondt jeg har kigget meget på ham og studeret om han evt skåner et ben men intet at se

 

det skal siges det er en lidt underlig hund i personlighed

 

det er en australien shepherd

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
jeg tror egentlig ikke han har ondt jeg har kigget meget på ham og studeret om han evt skåner et ben men intet at se

 

det skal siges det er en lidt underlig hund i personlighed

 

det er en australien shepherd

 

det er godt den ikke har ondt tror de har det lige som os mennesker vi strækker heller ikke os ens om morgnen jeg fx gør det slet ikke det har jeg ikke tid til jeg stå op ca 30 min før jeg skal møde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
det er godt den ikke har ondt tror de har det lige som os mennesker vi strækker heller ikke os ens om morgnen jeg fx gør det slet ikke det har jeg ikke tid til jeg stå op ca 30 min før jeg skal møde

 

 

 

ja jeg tror nemlig også at det er bare fordi han ikke gør tror såmænd ikke der er nogen grund

 

jeg har dog aldrig hørt om eller set eller observeret hunde som ikke strækker bagben efter hvile det gør de fleste medmindre hunden farer op og har travlt med noget :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ozzie strækker både forben og bagben... jeg synes faktisk mest hun strækker bagbenene, måske fordi hun har fundet ud af det er så daaaajligt når hun har sovet i sofaen fx og så hopper ned så kan hun lige få bagbenene strukket godt ud på vej nedad. Ak ja, møbler kan bruges til meget godt. :mrgreen:

 

 

 

 

ja det er ikke engang løgn møbler kan bruges til mange ting:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie strækker både forben og bagben... jeg synes faktisk mest hun strækker bagbenene, måske fordi hun har fundet ud af det er så daaaajligt når hun har sovet i sofaen fx og så hopper ned så kan hun lige få bagbenene strukket godt ud på vej nedad. Ak ja, møbler kan bruges til meget godt. :mrgreen:

 

sådan gør sheila også:) men ellers stræker hun ikke så tit bagben. Mysla strækker dem bagud i luften en af gangen..

 

Sheila strækker mere forben, ryg og så træder hun lige et par skridt frem og går langsomt frem med bagbenene, altså når hun ikke har en sofa til hjælp:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie strækker både forben og bagben... jeg synes faktisk mest hun strækker bagbenene, måske fordi hun har fundet ud af det er så daaaajligt når hun har sovet i sofaen fx og så hopper ned så kan hun lige få bagbenene strukket godt ud på vej nedad. Ak ja, møbler kan bruges til meget godt. :mrgreen:

 

Den kender jeg godt. Det gør Oskar også.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det ser bare så sødt ud.:-D

 

Nogle gange bliver Ozzie så optaget af at strække benene, at hun glemmer at holde øje med hvornår de glider ud over sofakanten... så ser hun helt overrasket ud, når de ryger på gulvet. :mrgreen:

 

Den har Aslan med hunde madressen, bort set fra at istedet for at se overrasket ud, kigger han meget fornærmet på en "hvordan kunne du dog skubbe mig ned?". Men han har ikke lært dansk endnu, så kan ikke helt forklare ham at det er hans egen skyld :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...