Gæst MortilKIA Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Hej igen... Ja nu er min lille pullergris desværre kommet til skade for første gang. Skaden er sket i mens jeg ikke var tilstede eller jo men var i et andet rum hvor jeg hørte en masse larm i stuen. Og det jeg kan fornemme efter lydene at dømme er der sket det at, da hun nu selv kan hoppe op i sofaen er hoppet op på sofabordet (har to ikea borde sat sammen - men på daværende tidspunkt askildt) og må være landet sådan at hun faldt ned fra siden af bordet og landede forkert på poterne. Hørte hende også pive og skyndte mig ind selvfølgelig for at se hvad der var sket og først så jeg hun humpede, så tog jeg hende op på sofaen for at se om der var sket noget. Så virkede det lidt bedre en halv times tid senere. Men nu fik jeg af vide af en udefra som selv havde hund, at hun vist har forstuvet poten da hun stadig humper af og til eller når hun i hvertfald støtter forkert. Da jeg er på kontanthjælp pt har jeg ikke alverdens rescourser til at tage hende til dyrlægen, så derfor vil jeg høre jer hvad jeg kan gøre herhjemme for at det kan blive bedre for min lille baby. Har ikke været så aktiv med hende i dag pga jeg har været usikker over hendes slag... Håber i kan komme med forslag. Vi har kun været ude 2 gange i dag, men vi har været ude på korte ture. Da jeg først opdagede det stadig var slemt var da vi forsøgte at lege med kosten, hvilket var for hårdt for den bette pote. håber i kan dele erfaringer eller er jeg nødt til at skulle til dyrlægen. Vil kun det bedste for hende, men igen fordi jeg ikke har alverdenspenge på lorte kh så vil jeg hellere pleje hende herhjemme så meget jeg kan. mvh Mette, Mor til Kia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Sikke da noget :ae: Det er ikke nemt, kan sagtens følge dig, med hensyn til pengene, men du kan jo ikke vide om hun har brækket et eller andet eller den kun er forstuvet. Jeg ville tage til dyrlægen for, at være på den sikre side. Kan være, at du kan få lov til, at betale over et par gange, måske, hvis det er en flink dyrlæge. Men ihvertfald, rigtig god bedring med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MortilKIA Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jov tak og ja det sku lidt noget værre noget. Men jeg kontaktede dyrlægen min mor bruger til deres hund, og de sagde hvis der ikke var noget andet end humpen så skulle jeg bare se efter hende og skulle se hende som hvis man selv havde vrikket om på foden. Så først mailen/besvarelsen efter jeg skrev tråden. Men da jeg er ny ind for området HUND, så kan man aldrig få for mange råd eller for meget vejledning. Håber det går over, så vi kan tumle igen. hun sover rigtig meget i dag, men nok fordi hun kan mærke hvornår hun har brug for ro og hvile. det tager jo hårdt på en hvis man bruger en forslået del på kroppen så meget kan jeg selv relatere til. Men tusind tak for svar i hvertfald ) Tager til dyrlægen hvis det ikke går over inden ugen er omme men inden da holder jeg hende i ro så meget jeg kan selvom det bliver svært da hun jo er en beagle med massere af energi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jov tak og ja det sku lidt noget værre noget. Men jeg kontaktede dyrlægen min mor bruger til deres hund, og de sagde hvis der ikke var noget andet end humpen så skulle jeg bare se efter hende og skulle se hende som hvis man selv havde vrikket om på foden. Så først mailen/besvarelsen efter jeg skrev tråden. Men da jeg er ny ind for området HUND, så kan man aldrig få for mange råd eller for meget vejledning. Håber det går over, så vi kan tumle igen. hun sover rigtig meget i dag, men nok fordi hun kan mærke hvornår hun har brug for ro og hvile. det tager jo hårdt på en hvis man bruger en forslået del på kroppen så meget kan jeg selv relatere til. Men tusind tak for svar i hvertfald ) Tager til dyrlægen hvis det ikke går over inden ugen er omme men inden da holder jeg hende i ro så meget jeg kan selvom det bliver svært da hun jo er en beagle med massere af energi. Ja, det er næsten det værste, at man skal holde en ellers aktiv hund i ro, det kan godt blive noget af en udfordring. Men krydser fingre for, at det "bare" er en forstuvning Fortsat god bedring.:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MortilKIA Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jov tak. Og ja det håber og krydser jeg også for... lidt synd for min bette pus. Men hun er nødt til at være i ro så vi kan være aktive igen snart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Det er forhåbentlig ikke noget alvorligt, så følg bare dyrlægens råd og se om ikke det går i sig selv igen. Men har du ellers en sygeforsikring på din hund? Det er nok én af de bedste investeringer man kan gøre når man får hund, især hvis man ikke svømmer i penge. God bedring med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts