Gæst sarafia Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 For 4½ år siden overtog jeg en meget angst schæferhundepige. i kan læse hendes historie på workingdog.dk Ligesiden har været en kamp for at få hende til at samle apporten op pga. kæbeskader, smerter, angst osv. hver gang jeg prøvede at lege med hende med den pissede hun af skræk og krøb.. Langsomt med microskridt har vi nærmet os målet. Trænet selvtillid og alle mulige andre ting og idag kulminerede det hele. hun har idag flere gange løbet ud, hentet apporten kommet retur, sat sig foran med den og holdt til jeg tog den!:klap: tårene trillede bare ned af kinderne på mig fuck jeg er glad!! Det er bestemt ikke en smuk øvelse og hun sidder ALT for langt fra og skævt indløb og tygger i apporten..men hun gør det!!:hjerte: Min prinsesse har overvundet den sidste af barrierene de gamle ejere bankede ind i hende. Ord kan slet ikke beskrive HVOR stolt jeg er af hende idag!!!! Måtte bare dele det. Min smukke prinsesse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Ville næsten ønske man kunne like flere gange :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Ville næsten ønske man kunne like flere gange :hjerte: årh tak. Det er bare sådan en mega hurdel.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
turpohunden Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 :banan::banan::banan:TILLYKKE! Det lyder som en lang sej kamp i har været igennem. Hatten af for din tålmodighed og støtte i at give Walle det liv hun fortjener. Godt gået :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 SMUKT:banan: Forstår godt din glæde..... Og skidt pyt med de små detaljer.. Flot kæmpet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Stort tillykke med gennembruddet - det er stort! Resten er kun afpudsning, så klap dig selv på skulderen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 hvor er i bare søde alle sammen:) tak.. og hun er værd en kamp værd..:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts