Gæst Lykken Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Bedste venner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 søde vuffer i har der,hvaaa:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykken Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 ja måske ikke den bedste vinkel men når man er lille kan de vel godt tage hensyn:hjerte: Vi havde en rigtig god dag med kaffe og kage til de sultne gæster, tak for besøget, og vi ses for håbentilgt snart igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykken Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 søde vuffer i har der,hvaaa:lun: Hoved parten er gæster vi kunne ikke snyde hun talte dem da de skulle hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 øv hva... så må du jo bare ud og købe en"gave" til dig selv... 4 ben og siger vuf, hvis du forståe sadan en lille en:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykken Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 øv hva... så må du jo bare ud og købe en"gave" til dig selv... 4 ben og siger vuf, hvis du forståe sadan en lille en:slem: Diesel er min datters løve, de andre er fra Løwchen of Denmark. Oprindelig havde jeg en plan om at få en løve, min datter havde så mulighed for at få en dejlig løve som nu er et halvt år, men mine planer er ændret :blink: jeg må erkende at jeg ikke har det fysiske overskud til en hund, og jeg bliver jo ikke bedre med alderen, jeg er så glad for at jeg kan låne og passe Diesel nu og da:banan: men det meste krudt bruger jeg på børnebørn, børn og have + mine katte, og det bliver til at jeg skal have en kat mere på et tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Nuttede billeder Lykken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Hoved parten er gæster vi kunne ikke snyde hun talte dem da de skulle hjem! Hehe, ja og Janni tæller og løverne når man har været på besøg i Nord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Troglodyt Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Dejlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts