Gæst jessie-james Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Min store dreng James, som lige er blevet 12 år, hoster som en gammel mand . Det lyder som astma... Er der nogle venlige hundeejere som har et godt råd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Du skal tage ham til dyrlægen. I den alder kan det være problemer med hjertet, som er typisk for alderen. Hvis det er det, kan han få meget gavn af medicin. Det kan også være alt muligt andet - det kan dyrlægen kun svare dig på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Ja, jeg tænker også hjertet eller kennelhoste eller hjerte/lunge orm. Der er ikke andet at gøre end et smut forbi dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jessie-james Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 Tak for svarene. Har læst lidt om kennelhoste og mener ikke det er det. Han er ellers frisk nok. Spæner rundt i skoven og spiser normalt.. Bestiller en tid ved dyrlægen idag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 Har du været afsted til dyrlægen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jessie-james Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Den dyrlæge vi plejer at gå ved, er på ferie, så det bliver først i næste uge vi skal afsted, men tusinde tak for tankerne. Jeg vender tilbage når vi har været der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts