Gæst MilleFN Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hej Jeg er helt ny på denne side. Min kæreste og jeg har i sidste uge anskaffet os den dejligste lille cockerspaniel-tæve, Mille Hun bliver i morgen 11 uger.. Vi har planlagt at gå til hvalpetræning med hende, men det næste hold i vores område starter først d.1 august. Hvad er Jeres erfaringer med hvalpetræning? Jeg er studerende og har derfor en dejlig lang sommerferie nu, hvor jeg rigtig gerne ville møde andre med små hvalpe, som Mille rigtigt kunne hygge sig med.. Hvis nogen bor i Ballerup-området og er interesserede, må I meget gerne skrive en privatbesked i min indbakke Håber at I allesammen nyder sommeferien og Jeres skønne hunde.. Jeg er så heldig også at have en meget skøn labrador hjemme hos mine forældre (6 år gammel) og det samme har min kærestes forældre - men det ville være rart at møde nogle små hvalpe også, som Mille også kan få glæde af.. Vi glæder os til at få glæde af siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Tillykke med vovsen, og hvor er hun fra??? Og så - vi vil se billeder-det er så dejligt. Hvalpetræning er rigtig godt, det lærer jo hvalpen fortsat at begå sig med andre hunde, og hvis man går et sted med flere racer , så vænner de sig til at hunde ser forskellige ud. Og ofte har forskellig legeadfærd. Spaniel klubben har rigtig god træning, ved ikke hvor de starter op efter sommer, men det er Reg 1 for Nordsjælland og reg. 2 for resten af Sjælland. I Spanielklubben holdes også trimmekurser, så man kan lære noget pelspleje. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia L Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Der kan varmt anbefale aktivhundecenter.dk i Ballerup hvor de tager imod forskellige racer. Deres træningsmetoder er effektiv og mild til hvalpene. Der benyttes træning med klikker, som skulle være godt redskab til hvalpene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts