Missing Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Jeg har fundet en helt udtørret flåt på Båtten. Jeg er lidt bekymret for, om den har smidt hele maveindholdet ind i ham? Er det ikke noget med rødme og hævelse, jeg skal se efter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Hvis du har behandlet med frontline eller lign., så er det min erfaring, at man godt kan finde indtørrede flåter som du beskriver... også nogle der sidder fast af og til. Jeg har ikke oplevet det som et problem, men ved ikke om de evt kan have nået at smitte, hvilket jeg kan forstå er din bekymring.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Han har en hasselnødde-stor kugle siddende der, hvor mumien sad. Der er lidt rødt og så ligesom en fordybning. Svært at forklare. Så jeg regner med lige at vende det med dyrlægen i dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Det er sandsynligvis bare en inflammationsreaktion der har gjort at han er hævet op og er rød. Men god idé at vende det med dyrlægen - for en sikkerheds skyld. Jeg har også funet døde flåter på mine - uden at der er sket noget... Men mener så heller ikke de havde en decideret hævelse efter den :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Så stor hævelse har Luna aldrig:hmm: Men når jeg finder flåter på hende, er det normat sådan nogle flade nogle (dog ikke udtørrede), de har bare ikke nået at suge fra hende endnu, kun sat sig fast. God ide lige at vende det med dr dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts