Hop til indhold

Pointeren Snuppi søger nyt hjem.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

En veninde har reddet Snuppi fra en alkoholiker og nu søger Snuppi en ny familie.

 

Snuppi er en Pointer, hun er 4 år og der er papirer på hende.

Hun befinder sig i København hos en plejefamilie.

Hun koster 1000 kr.

 

IMG_9503A.jpg

IMG_9504A.jpg

IMG_9498A.jpg

IMG_9500A.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sommerfuglen

hej vi vil gerne have et nr. så vi kan ringe og finde ud af noget.... hvor er snuppi henne. slagelse , københavn. og hvor... vi er fra holbæk og er en lille familie far, mor, datter og kat.... hilsen rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

hej vi vil gerne have et nr. så vi kan ringe og finde ud af noget.... hvor er snuppi henne. slagelse , københavn. og hvor... vi er fra holbæk og er en lille familie far, mor, datter og kat.... hilsen rikke

 

 

Snuppi befinder sig i København hos en plejefamilie, min veninde kender plejefamilien, men jeg kender den ikke.

Jeg lovede bare, at poste den herinde på hundeforum.:-)

Sender dig en privat besked med telefon nr. på plejefamilie, så skal du kigge øverst på siden, ved din profil. Der står påmindelser og den trykker du på for at se beskeden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst sommerfuglen
Uhh det tænkte jeg ikke lige på:oops:

ja så har snuppi fået sig en dejlig famillie, vi er så glade for hende og hun er en stille og rolig og meget velopdragen hund vi kunne ikke have ønsket os bedre.... vi glæder os til at tilbringe resten af hendes liv sammen med hende....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...