Gæst Lily Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hej Mig, min mor og min bror skal have en hund her i år, og det ville være rart at vide hvor der findes hundetræning, da det jo ville være noget vi skulle gå til med hunden. Men så er det bare, hvor er der hundetræning? Vi bor i Tølløse, og derfor skal det helst være der, eller tæt på. Ved i fx. hvor der er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Der er en jagtforening i Tølløse der har hundetræning og så er der Hvalsø hundevenner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 SOR hundeskole kører kurser i Vipperød. Toftebanke 20 4390 Vipperød Kurser & Foredrag - www.hunde-psykologen.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Jeg ved ikke, hvor langt i vil koere for det, men Bluewyle K9 kan varmt anbefales og har traening i Lille Skensved, Soroe og Ringsted. Proev at soege paa Facebook, der er en gruppe, der hedder Bluewyle K9, hvor kurserne bliver slaaet op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts