Hop til indhold

Nyåbnet hunde hotel i Dragør


Gæst noahognaja
 Share

Recommended Posts

Gæst noahognaja

Jeg skriver for at gøre opmærksom på at vi har åbnet et lækkert hunde hotel få km fra cph lufthavn i Dragør.

 

Pensionen tilbyder lukses pasning til gode priser med vægt på lange gå ture, leg og aktivering.

 

for mere info besøg vores hjemmeside, send mig en mail eller besked så oplyser jeg adressen.

 

 

Husk! reserver i god tid!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst noahognaja

Hej, hele vores 6,5 hektar grund er hegnet så masser af fri købs plads! Billeder kommer asap på hjemme siden! Vi Åbner torsdag og er igang med de sidste ting, men man er velkommen forbi!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Super med billeder. Har lige nogle ting, det skal ikke opfattes negativt.

Et par af mine hunde, ville sagtens kunne besøge naboen, ved at stå i indgangen til vognen, og hoppe over hegnet.

Fint med radiator, meen måske ikke lige det bedste med ledninger (ser ud til at det er termostaten) og sådan nogle ting, ikke alle hunde er lige velopdragne eller for den sags skyld trygge, og så ville det hurtigt, være gnavet i stykker.

Det samme med trævæggene, ligger hunden og keder sig et fremmed sted, kunne der godt blive gnavet lidt i væggene.

Vinduerne kunne hurtigt blive hoppet ud af, med skader til følge, så der skulle nok nogle tremmer for.

Mine ville også, kunne grave sig ud i løbet af 5 min.

Måske heller ikke så nemt at rengøre indvendig, når der har været et par hanhunde på besøg, der har pisset over hinanden op af væggen ;)

Bare lige en masse praktiske ting, som måske er værd at tænke på.

Som jeg skrev, er ikke alle hunde ens og velopdragne, så man skal lige, tænke på det værste der kan ske, det er trods alt nogens hunde der skulle passes.

Men super at i har lyst til at passe hunde, det er et stort arbejde. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst noahognaja

Jeg skal forsøge at besvare bedst muligt!

 

[h=2][/h]

Et par af mine hunde, ville sagtens kunne besøge naboen, ved at stå i indgangen til vognen, og hoppe over hegnet. : jeg har tænktt tanken men der ER faktisk pænt højt! Uanset hvad kan en hunde aldrig slippe ud fra grunden idet alt er hegnet ind og lågen altid lukket.

 

 

Fint med radiator, meen måske ikke lige det bedste med ledninger (ser ud til at det er termostaten) og sådan nogle ting, ikke alle hunde er lige velopdragne eller for den sags skyld trygge, og så ville det hurtigt, være gnavet i stykker.

::: ledningerne, termostat mm, bliver gemt bag en afskærmer så hunden ikke kan gnave i noget... Vi er igang med aller sidste hånd på værket netop nu....og billederne er taget før alt er helt færdigt...

 

Det samme med trævæggene, ligger hunden og keder sig et fremmed sted, kunne der godt blive gnavet lidt i væggene.::::

det er muligt, men det må jo så repareres hen ad vejen, væggene er behandlet med et produkt som skal forhindre at hunden tygger i det, så det håber vi virker..

 

Vinduerne kunne hurtigt blive hoppet ud af, med skader til følge, så der skulle nok nogle tremmer for.

vinderne er tykke termo vinduer med ekstra holdbarehed, beregnet til heste stalde så jeg vil vove at påstå ingen hund kan hoppe gennem sådan et.

 

Mine ville også, kunne grave sig ud i løbet af 5 min.

der er gravet tykt hegnsnet ned under hele gården så det er slet ikke muligt...

 

Måske heller ikke så nemt at rengøre indvendig, når der har været et par hanhunde på besøg, der har pisset over hinanden op af væggen
;)

væggene er vådrumsmalet så rengøring er nu nemt nok..

 

Bare lige en masse praktiske ting, som måske er værd at tænke på.

Som jeg skrev, er ikke alle hunde ens og velopdragne.

Men super at i har lyst til at passe hunde, det er et stort arbejde.
:)

 

Enig! Men det giver os bare så meget at være sammen med hunde, og det skal jo netop ikke bare være sådan at hundene placeres iværelset/gården og så efterlades, rengøringstiden er jo også "kvalitetstid". Hvem har ikke leget "fang gulvmoppen". Med deres hund....

Vi er klar over at der er meget der skal gøres hvilket også er derfor vi starter med få hunde, så der er tid og plads til rent faktisk at være sammen med hundene..

 

Men ellers godt med indput til alting, der ER jo netop mange ting at tænke på..

 

 


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...